Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    Lalalong skrev 2010-11-15 20:48:26 följande:
    Haha, låter bra!!
    Jag är superladdad. Försöker övertala Tjolla på Msn
    H I L L A skrev 2010-11-15 20:47:17 följande:
    Lalalong -- Var bor du ?
    Jag bor i Sjöbo (i Skåne då )
    Aha

Jag är sååå sugen !!!
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-11-15 20:50:10 följande:

Hur stort är det? som Molo? Bör man räkna heldag eller kan det gå snabbare?

Inte alls lika stort som Molo. Mycket mindre kläder också.
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-11-15 20:58:24 följande:
    Gud så fuksigt det är att ni har alla salger där nere ju Ni som varit, bukar det finnas mkt bebiskläder typ suits i 50, 56, 62?
    Jaaaa hur mkt som helst
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-11-15 21:04:21 följande:
    Men ÅH, hur underbart är inte det? Katvig borde ju sitta som en smäck på små pyttisar, molos är i bredaste laget. Iallafall på Milla som alltid varit en liten smalfis, nästa bebis kanske blir en bautaunge
    Ja Katvig sitter verkligen superbra på små pyttebebisar
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-11-15 21:59:08 följande:
    Nån som vill ha August för tillfället?
    han har parkerat sig på en stol i köket och vägrar gå och lägga sig
    Ja han är välkommen hit
    Hilda sitter just också på en stol i köket Kan de sitta tillsammans ju
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-11-15 22:21:02 följande:
    God kväll
    Blev uppringd av Smultron innan som upplyste mig om Katvig (har varit på Meandi-träff så jag hade ingen koll). Vi blev dock lite nyfikna på om BiB har vip och visst har de det. Så jag och ni-vet-vem åker troligen på fredagen den 26. Kräven BiB-kort (som vi inte har, men kommer att fixa, typ 3-400 dkk )) eftersom vi var missnöjda med utbudet i våras och vi klart deklarerade för varandra att om vi nånsin åker på Katvig igen ska vi vara där första dagen. Så om nån vill med på fredagen så hojta till i min inbox.
    Men vad är det du säger Då kan jag ju lika gärna strunta i att åka på söndagen, lär ju vara helt länsat då ju med tanke på hur utbudet var i våras
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-11-15 22:29:25 följande:
    Troligen , men det vet vi ju inte. Jag vill dock inte riskera att det är så kass igen utan vill optimera chanserna. På de danska forumen så skrev de ju att det fanns gott om kläder på den VIP-dagen som då var, medan när vi var där första "riktiga" dagen så var det ju MKT begränssat i främst 80-98.
    Ja, det var ju riktigt uselt när vi var där. Nästan så jag trodde det var ett skämt, att de inte hunnit plocka fram några kläder.
    Jag kan inte åka fredagen eller lördagen. Och nu är jag verkligen inte sugen på att åka söndagen. Det är ju ändå en bit att åka.....
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 08:15:40 följande:
    Mårning!!

Är det nån som vill ha gäster? Igår morse krockade jag med en råtta på köksbänken Kräks Alltså jag dööööööör det är såååååå äckligt!!! Jag e pedant i vanliga fall men nu när jag är gravid så är jag NITISK med hygien, o en R Å T T A liksom Gråter

Å gubben har rest bort som vanligt, så jag är ensam med äcklet Gråter

*hjälp*
    Hua !!! Jag förstår dig Jag kan inget om råttor, men när jag bodde hemma (på landet) så hade vi katt och inte en råtta i sikte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17