• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Stormis
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:22:18 följande:
    har ju redan idag en isbjörn stl 98
    Så då om man vill komplettera upp lite en 104 bli bra
    Kan du inte mäta din 98 då så kan jag jämföra med Molos 104? Jag skulle verkligen vilja ha en rosa Nanook, men de kommer ju vara två säsonger gamla nästa år. Håller tummarna att det kommer en ny i höst. Gillar inte deras standardfärger för flicka. Är Arvid större än Karla? För min erfarenhet är att ÅF vill sälja och när 2 st har avrått mig pga för stor stl så känns det som att de har rätt.
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-28 21:24:19 följande:
    Hmm, sitter här och funderar på om A behöver ett Bronxlinne
    Visst kan man ha det på en kille? Eller ramlar snoppen av då
    jag tycker att det är unisex
  • 1 och 1 är 3

Stormis: jag måste ju ta mej hem med min unge, så jag kör. Bara så ni vet. Känns lite dumt att inte erbjuda mina 125 kvm när det bara är jag och T här

Btw så är det tjejkväll med utgång i morgon så jag får säkert min alkohol dos då

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-28 21:27:23 följande:
    Gulle dej!
    Jag förhandlar med barnen så de får lämna ut sina rum till förfogande. Så får de istället ligga i bäddsoffan nere med hunden.
    Jag kan vara sovsällskap med hunden! och Ella då
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-28 21:29:21 följande:
    Jag kan vara sovsällskap med hunden! och Ella då
    Å vad bra!
    Då får ni madrasser på golvet där nere.

Funderar på om någon pallar ligga i småttarnas juniorsängar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Kristyr
    Stormis skrev 2011-01-28 21:28:06 följande:
    Kan du inte mäta din 98 då så kan jag jämföra med Molos 104? Jag skulle verkligen vilja ha en rosa Nanook, men de kommer ju vara två säsonger gamla nästa år. Håller tummarna att det kommer en ny i höst. Gillar inte deras standardfärger för flicka. Är Arvid större än Karla? För min erfarenhet är att ÅF vill sälja och när 2 st har avrått mig pga för stor stl så känns det som att de har rätt.
    han har lång rygg... med 98 blev det precis en näve i grenen. Sedan drar man åt i midjan så blir de inte för lång i benen och den är absolut inte lång i ärmarna.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-28 21:33:55 följande:
    Å vad bra!
    Då får ni madrasser på golvet där nere.

Funderar på om någon pallar ligga i småttarnas juniorsängar.
    Ska jag ta med nån madrass? Vi har ingen smidig uppbåsbar, men det är ju inte så jobbigt att rulla ihop en vanlig och ta med
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:37:56 följande:
    han har lång rygg... med 98 blev det precis en näve i grenen. Sedan drar man åt i midjan så blir de inte för lång i benen och den är absolut inte lång i ärmarna.
    kan se om göbben har nått kort där man kan se hela honom på sin dator, men det få bli i morgon han har stängt av den precis.
  • Busbellan

Förresten, kan tänka mig att Nora gärna sover med Nikita nånstans om det funkar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17