• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 22:14:16 följande:
    Lilla Ego: Du kan få dela dubbelmadrass med mig,snarkar också så fort jag har minsta lilla i mig;) Livrädd för vovvar dock....
    Tror inte det finns hundfri golvyta för en dubbelmadrass.
    Men det blir säkert bra ändå.

Nu måste jag strax ge mej ut i kylan och hämta barn. Kaaaallt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 22:14:16 följande:
    Lilla Ego: Du kan få dela dubbelmadrass med mig,snarkar också så fort jag har minsta lilla i mig;) Livrädd för vovvar dock....
    Ingen fara, jag kan skydda dig mot voffsingen, jag älskar hundar Glad Skulle kunna erbjuda dig plats på min gamla slita enkelmadrass men jag har ju inte lyckats så väl med att gå ner i vikt så det blir nog svårt Flört
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Helle

God kväll

Passar på att pusta ut lite här i soffan.

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra

SmillaMilla skrev 2011-01-28 22:49:02 följande:
    Åhhhhhh jag är kär i katvigs vårkollektion! Helt underbar ju!
      Fint!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-01-28 22:58:39 följande:
    God kväll

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra   Fint!
    Långt söderut i Skåneland eller i norra delarna?? Bara nyfiken!
    Du är hjärtligt välkommen att titta förbi när du känner för det! {#emotions_dlg.flower}
  • lillronya
    Helle skrev 2011-01-28 22:58:39 följande:
    God kväll

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra   Fint!
    Åh är du i skåne och kan inte komma hit ens en stund?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Helle
    Ocikatten skrev 2011-01-28 23:03:30 följande:
    Långt söderut i Skåneland eller i norra delarna?? Bara nyfiken!
    Du är hjärtligt välkommen att titta förbi när du känner för det! {#emotions_dlg.flower}
    Ganska långt ner - Malmö

Tack snälla
    lillronya skrev 2011-01-28 23:04:04 följande:
     Åhh, det går ju inte. Vill gärna. Jag kommer att vara i Kph hela lördagen och sen med syster på kvällen. Sen åker tåget hem redan kl. 11 på söndagen och då stannar det ju inte i Örkel heller

Men jag hoppas ni får mysigt. Ni verkar vara ett supertrevligt gäng Solig

Men jag är i Malmö från torsdag lunch om någon skulle vilja dejta en stund.  
  • Juni flickan
    Duntoffla skrev 2011-01-28 21:39:11 följande:
    Vilka finingar i BT!

OT- Sitter och kikar på VV´s nya kollektion.  Tycker den ser ljus och vårig ut. Fina ränder
    Den ÄR underbar!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-01-28 23:07:10 följande:
    Ganska långt ner - Malmö

Tack snälla
    lillronya skrev 2011-01-28 23:04:04 följande:
     Åhh, det går ju inte. Vill gärna. Jag kommer att vara i Kph hela lördagen och sen med syster på kvällen. Sen åker tåget hem redan kl. 11 på söndagen och då stannar det ju inte i Örkel heller

Men jag hoppas ni får mysigt. Ni verkar vara ett supertrevligt gäng Solig

Men jag är i Malmö från torsdag lunch om någon skulle vilja dejta en stund.  
    Åh, jag bor i Svedala, strax utanför Malmö! Vi kanske kan få ihop en dejt?! Glad
    Tråkigt att tåget går så tidigt på söndagen annars kunde du hängt med mig upp till Öa!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17