• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Stormis

Lalalong
    Nu har jag påbörjat testet

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    Stormis skrev 2011-01-29 22:35:16 följande:
    Lalalong
    Nu har jag påbörjat testet

Nope . Kom till din mapp och kunde inte kommentera där . Attans då, hade ju varit gott att ha knäckt den gåtan.

Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Lalalong
    Stormis skrev 2011-01-29 22:46:50 följande:

Nope . Kom till din mapp och kunde inte kommentera där . Attans då, hade ju varit gott att ha knäckt den gåtan.

Ja... jag trodde verkligen jag hade klurat ut en fiffig lösning där! 

Klara 060504, Alva 100117
  • Zvartaliljan

Nu har jag testat det här med o skapa en mapp på min fb-sida o verkar funka. Jag anpassade den så jag valde att alla kan se den förutom en lista med vänner som jag markerade (typ svärmor m.fl).

Vad lätt det gick o ladda upp till säljgruppen därifrån...ska nog fortsätta göra så här.

• Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-29 21:54:24 följande:
    Förlåt att jag blandar mig i  
    Men jag tror att jag kanske har en lösning på problemet. Jag har precis så att jag har ett album som jag laddar upp bilderna till först och sen laddar jag in dom i gruppen därifrån. Det jag gjort är att jag har ställt in så att det är bara jag som får se mitt album. Därför tror jag att det borde inte bli så i mitt album att folk kommer till det, för det är ju ingen annan som får se det. Utan det borde vara till gruppen man kommer...
    Eh.. är det någon som förstår vad jag pratar om?? Jag hör själv hur rörigt det låter

Men vi kan testa om ni vill! Butte du är ju inte vän med mig. Så om du test-kommenterar en av mina bilder. Så svarar jag. Så när du får meddelande om att jag också kommenterat kan du se var du hamnar..
    Om du vill alltså! För det skulle ju som sagt kunna vara en lösning att man gör albumet hemligt för alla utom en själv om man tycker det sättet att ladda upp bilder är smidigt!  
    nää jag är ju inte vän med dig ju . måste vi ändra på
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-29 23:17:07 följande:
    Nu har jag testat det här med o skapa en mapp på min fb-sida o verkar funka. Jag anpassade den så jag valde att alla kan se den förutom en lista med vänner som jag markerade (typ svärmor m.fl).

Vad lätt det gick o ladda upp till säljgruppen därifrån...ska nog fortsätta göra så här.
    Hur la du in den listan? Var du tvungen att söka upp och skriva in eller kunde du få upp en lista med alla dina vänner och sen därifrån välja bort de som inte skulle kunna se? 
  • ängeln83
    Juni flickan skrev 2011-01-29 22:44:55 följande:
    Någon som har erfarenhet av Molos softshell overall? Är den bra? liten/stor?
    Menar du mmp overallen?
    Vi har en, har inte använt den så mycket än men den verkar kanon bra. Dock liten i storlek, min dotter har 92 i sin, hon har storlek 80 annars, några cm uppvik och den sitter perfekt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godmorgon förresten

Här är familjen piggare idag, igår var en väldigt skum dag. Meja sov ju ända till 12.30, var sen vaken 30 minuter och sov vidare till kl 16, veti sjutton vad som var med henne men trött var hon
    Och jag och sambon låg i soffan och kved halva kvällen, hade sååå ont i magen och mådde illa, trodde det var magsjukan men förmodligen var det nåt vi ätit.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-30 09:23:53 följande:
    Godmorgon förresten

Här är familjen piggare idag, igår var en väldigt skum dag. Meja sov ju ända till 12.30, var sen vaken 30 minuter och sov vidare till kl 16, veti sjutton vad som var med henne men trött var hon
    Och jag och sambon låg i soffan och kved halva kvällen, hade sååå ont i magen och mådde illa, trodde det var magsjukan men förmodligen var det nåt vi ätit.
    God morgon!

Skumt! Noel var ju sådär förra fredagen. Gnällde över magont, sa att han spydde (hittade ju bara vatten?)  och sov sen som en tok. Sambon fick migrän och var illamående förra söndagen. Undrar om det är någon mildare variant av magkör ändå?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17