-
SantButtelina skrev 2010-10-31 20:59:24 följande:isabel gick till dagis i linne i veckan
molo bambisar
lindex velour ziptröjor är räddaren
de accepterar hon... sen går det ju bra med långärmat när det är nått favoprint 
. Men kortärmat gör inget för vår del. Det är varmt inne på dagiset (lagom varmt, men apsolut inte kallt). En killa har linne på sig varje dag där
.
-
Mitt första neg på T
. Av en köpare med noll omdömen...
. Inget mail eller chans till att få lösa det heller. Har mailat nu och hoppas på svar tillbaka. Köper gärna tillbaka om man är missnöjd ju
. Klagade på att det inte var nyskick då tvättrådslappen var borttvättad... men ahllå, det blir den ju på vissa Moloplagg FÖRSTA tvätten! Och vem ser den? Suiten var ju verkligen som ny (lamm stl 68), ska ju ganska mycket till för att få såna misshandlade. Så ledsen när folk inte ens ger en chansen. Jag kan väl leva med ett neg av 720 pos, men inte så kul för honom med -1 i omdömen, för sorry, beter man sig såhär, då får man neg av mig med (som annars hatar hämndneg, men om man inte ges en chans så är man ingen bra köpare tycker jag.
-
Gjorde nyss iaf.Busbellan skrev 2010-11-01 22:02:16 följande:Kommer ni in på fb för tillfället? -
Movie: jag fattar heller inte varför?? Men har ju mailar nu och väntar väl nåt dygn på svar. Men stör mig såååå. Ligger här och kan inte somna för att jag tänker på olika formuleringar
. Affären avslutades dessutom för en månad sen så varför NU? Varför inte direkt när man fick den???
-
Shit, du är väl för goFlock skrev 2010-11-02 16:27:32 följande:Hej!
Jag avbokade min tid den 10:e så jag är redo för salg
. Tänk om det inte ens är den tioende nu
! Men det är klart att det är
.
-
DU fick ju gå till leksaksaffären sen juSmultronhjärta skrev 2010-11-02 19:38:14 följande:Håhåjaja..vad är väl en dag på barnakuten mer än lång???
-
Du är för goSmultronhjärta skrev 2010-11-02 19:49:15 följande:Nänä..minst en plastig sak i veckan blir det
Galet men roligt ju 
.
Några djurgrejer kvar till oss?
Mailat Marika förresten? Vi är ju bara 3 i bilen än så länge och det känns ju onödigt? -
Smultronhjärta skrev 2010-11-02 20:21:32 följande:Nähäpp..inte är det jag som vabbar så jag får väl påbörja min egen nattning
Dagens bästa visade sig vara(utöver att Max onda var skapligt harmlöst)mitt nya fina råååsa stjärnfall på Tradera

Själv fick jag ju ett jävligt oförtjänt neg igår
. Kan inte låta bli att störa mig på det.
-
Men orka ringa... Har mailat både igår och idag ju. Ska inte det räcka? Kan inte du ringa, du tycker ju sånt är kulSmultronhjärta skrev 2010-11-02 20:37:11 följande:Men testa att ringa köparen! Det hade jag gjort och förklarat att h*n förlorar mer på ett neg än vad du gör
.Mmm, det är liksom ännu värre på nåt sätt. Nån som inte fattat hur det funkar.Kristyr skrev 2010-11-02 20:38:04 följande:ett blåbär
-
Såg det på FB. Vet inte när jag är hemma imorgon dock så jag kanske missarButtelina skrev 2010-11-02 20:45:47 följande:bara så du vet så ryker snart alla småfolktröjor i strl 98/104
.