Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-11-21 18:48:22 följande:

Gokväll. Roligt att läsa om era julklappsbestyr, vi åker till Thailand och har bestämt oss för att åka in till markanden i Saladan och shoppa julklappar till varandra där. Kommer väl att spendera nå´n hundring totalt skulle jag tro Flört

Det känns så skönt att slippa hysterin kring julklapparna, men rätt jobbigt att sitta på kohlanta och klicka hem de danska godingarna från kalendrarna Tungan ute Förra året hade jag verkligen massor med kul post när vi kom hem Drömmer

Jo, tack. Jag var ju där nu i september över 6 veckor. Lagom till att T drog igen efter sommaruppehållet Oskyldig. Skojar inte om det låg typ 25 paket och väntade på mig när jag kom hem Drömmer .
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis

Läser ikapp så ni har säkert redan sett, men dessa rader stor på FB nyss:
    Så er der nedtælling :·) Hvis alt går som planlagt, lander der en masse MOLO pre-spring hos House of Kids på onsdag... stjerner, safaridyr, bondegårdsdyr, baseball, perlekæder, multicolor stjerner, tatoo og meget mere spændende. Der er masser at glæde sig til :·) PreSpring fr Molo på väg...

• Stormis
    ängeln83 skrev 2010-11-22 21:55:06 följande:
    Läste precis också
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! Sjärnor!!!! Och bondgård är jag nyfiken på.
    Djur är alltid bäst, men jag blev nyfiken på  "perlekæder". Nåt mer pärlor eller?
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-11-24 10:47:48 följande:
    3-5 år, oknäppt därför ser den lite stor ut.

Jag provade en 3-5 år på salgen (annat material och färger, men samma modell). JAG kunde nästan ha den . Så jag köpte 1-2 år till 3-åringen och den satt perfekt, men lär väl inte räcka nästa år .

Tjolla: Jag gillar tvåan bäst av korten, fast idén med knaskortet lät ganska skoj. Får nog se till att du får min adress då om du inte lägger in det här .
  • Stormis
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:16:13 följande:
    He he jag är en stöveltok, 4 par stövlar är helt ok Bus hade 6 par i somras Skulle kanske sagt till Stormis att 3-4 par hade varit helt ok
    Ja, hade jag vetat att det var ok hade jag ju kunnat köpa fler . Sugen på bilder
  • Stormis
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:35:33 följande:
    Jaaaa  

Missade ju att skriva det i listan.. Men om nån ska göra av med stövlar..hojta!  
    Klart . Ska alla skickas till dig?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 20:31:20 följande:
    Jag har dålig koll på vilka du fick faktiskt,det fanns många stövlar...jag köpte visst något mer som inte kom med på bild- jaja roligt hade vi iaf
    Extremt roligt
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 20:38:27 följande:
    Jisses vilka ambitiösa bilder du fick till
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:38:42 följande:
    Fiiina stövlar! Tack!! Och tolkningen var rätt Hon ville ha ett par stövlar ofodrade
    Puh, ett rätt i alla fall . De kanske blir lite stora för jag tog samma stl som till både dig och mig på dem, vågade inte riskera att de blev för små. Hörs i mailen om pengar och post .
  • Stormis
    Everlonn skrev 2010-11-26 20:42:44 följande:
    Åhh vad avis jag är på smultrons gröna applestövlar! Favvisar! Och de rosa apple med! 
    Trösta dig med att de inte fanns i din stl . De du nog kunde ha fått extra var de gröna fodrade, men men.
  • Stormis
    solouniko skrev 2010-11-26 21:04:35 följande:
    Ååhh, sånt kan man ju bada i Ni ska inte dit fler gånger?
    Nope, men nån åker nog imorgon? Vet att det snackades om det, men vet inte om nån mer är tillräckligt knäpp . Spec inte nu när de höjde priserna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17