Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-11-16 21:40:03 följande:
    Fiina Ella i bagdes knappisen Är också såå glad att jag hittade den på salgen, 92 satt helt perfekt på Milla faktiskt! Nästan det bästa fyndet
    Sa ju det . Får sälja min till nån annan liten tös istället. Lyckos som hittade den!!!
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    solouniko skrev 2010-11-16 21:55:02 följande:
    Jaa, du sa ju det Och TACK för hjälpten med de gula pippisarna förresten Det glömde jag helt bort där i allt kaos
    Nemas problemas
    Japp, den modellen ÄR mindre. Inte så mkt kortare i ärmen har jag för mig, men själva tröjan är ju smalare och blir ju mindre iom " snörpet" i nederkanten.
  • Stormis

Men hjälp, jag har ju avslut de kommande kvällarna. Om folk inte kan söka, det påverkar ju mina bud!!!!

• Stormis
    Duntoffla skrev 2010-11-16 22:27:41 följande:
    Apropå leksaker, vet någon vad klossarna/bitarna i plast heter som är kanske ca 2 cm i tjocklek och har piggar på sig åt alla håll. Man kan sätta ihop dem lätt och bygga flygplan, hus etc med dem. De fanns redan på min tid.
    Kass förklaring men jag kan verkligen inte komma på namnet och nu letar jag såna till Noel (om det finns vill säga)
    Minns icke namnet, men minns klossarna. De var ju superkul! Kom gärna ihåg mig om du får fram vad de heter
  • Stormis
    Lalalong skrev 2010-11-16 22:31:07 följande:
    Här hade man inte mycket för att man kom hem med massa fina leggings Obestämd. Har kämpat för min sak sen i torsdags men jag får inse nu att det är inte lönt. Klara är en bestämd ung dam!!
    Jag är i alla fall glad att hon ville ha dom som jag själv tyckte var allra finast (Ja, utom Aquaflower... dom är ju så underbara, men nix!!).

Har i alla fall lagt dom som blev över på FB så är det någon som är sugen på lite leggings så... Drömmer
    Drömmer
  • Stormis
    Lalalong skrev 2010-11-16 22:36:28 följande:
    Nä, eller hur! Vad gör man? Jag tycker ändå på något vis att det är lite positivt att hon börjar "bry sig". Tidigare så har hon helt enkelt tagit på det som jag sagt åt henne att ta på sig. Det har sina fördelar Men är också ganska tråkigt! Nu börjar hennes generella bestämdhet leta sig in i garderoben också, och det är inte bara negativt!
    Stormis skrev 2010-11-16 22:32:41 följande:
    Drömmer
    {#emotions_dlg.flower}
    Kan tänka mig fler , men får se lite vad som händer å så Drömmer. Du köpte ju hem värsta önskelistan ju. Tur för bl a mig att Klara inte vill ha dem. kasta om bokstäverna så tar Karla dem istället . Nästan ödet ju . Visa henne mina bilder, hon kanske vill ha nån av dem så kan vi byta
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2010-11-17 11:07:40 följande:
    Det var mycket folk på Gekås, men vi gick direkt till leksakerna och då var där jättelugnt. När vi var klara började det fyllas på ordentligt och saatan, då gick det knappt att gå där. I resten av affären var det helt okej, mycket folk ja, men inte så man inte kunde ta sig fram. Har varit med om värre, i somras var det 100 ggr värre... Men då lyckades ju vi pricka besöksrekordet med

Bästa köpen:
    * Playmobil piratskeppet, 329 kr, kostar 699 på BR!
    * Bruder Lastbil med grävare, 499 kr, kostar 879 på EKO.
    * Fur Real Cat, 499 kr, kostar 899 på Eko.

Heeelnöjd
    Du köpte den läskiga katten alltså . Karla hade nog kunnat döda för att få den, hon hade ääälskat den, men hur dyr den än är egentligen kan jag ändå inte förmå mig att tro att 499 kr ff är ett bra pris. Är den värd det...?
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-17 19:49:48 följande:
    Tjejer.... vad kan vi förvänta oss på årets katvig salg?!
    Förhoppningsvis långärmat och velour eftersom det nästan bara fanns sommarplagg i våras . Kanske tom höstens kollektion eftersom det var det i våras Tungan ute. Fast ff väldigt begränsat utbud .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17