• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-05-03 12:54:07 följande:
    ja, det är ju de som är kruxet. tänk om det inte blir varmt??  vet inte om jag vägar räkna henns knickers och 3/4 byxor...
    Vi har typ inget inför sommaren.

Svea har ju dock miljoner med klänningar, men hmm är inte alls sugen på att köpa shorts till barnen än.
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 12:56:41 följande:
    Vi har typ inget inför sommaren. Svea har ju dock miljoner med klänningar, men hmm är inte alls sugen på att köpa shorts till barnen än.
    och Stella har knappt nån sommar klänning(tror jag {#lang_emotions_undecided}) shorts känns inte riktigt kul än, men det har blivit nåt par åt Alfred. Måste ta upp och kolla igenom sommarkartongen. Risken finns att R vuxit ur det mesta liksom sin storasyster...
    andras barn och mina älskade ungar
  • SmillaMilla

J*vlar!

Sambon fyller snart 30 år och jag tänkte att vi skulle relaxa på lyxhotellet här en natt. Fixat barnvakt o allt o nu finns det bara "dåliga" rum kvar. Ingen anna helg i närheten utav födelsedagen är passligt. Vad gör man? Fanns natten mellan fredag o lördag. Men det är ju inte riktigt samma sak.

• Älskade Moa

Nån som vet vart man kan hitta linne med prästkragarna eller det linnet med färg glada fjärilar/grå bakgrund,vet ej va de heter
    Storlek 92/98 är väl de minsta, så de får de bli Osåklart till liiite rea

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 13:21:59 följande:
    J*vlar! Sambon fyller snart 30 år och jag tänkte att vi skulle relaxa på lyxhotellet här en natt. Fixat barnvakt o allt o nu finns det bara "dåliga" rum kvar. Ingen anna helg i närheten utav födelsedagen är passligt. Vad gör man? Fanns natten mellan fredag o lördag. Men det är ju inte riktigt samma sak.
    Nu är det löst

Kommer att bli ännu underbarare än lyxhotellet. En egen liten ö med en stuga bara vi två {#lang_emotions_heart}
  • stökmamma
    Älskade Moa skrev 2010-05-03 14:39:44 följande:
    Nån som vet vart man kan hitta linne med prästkragarna eller det linnet med färg glada fjärilar/grå bakgrund,vet ej va de heter Storlek 92/98 är väl de minsta, så de får de bli Osåklart till liiite rea
    eleraff hade nån rabatt häromdagen
    annacill bla har båda annars finns ett av linnena i rätt strl i många butiker
    matador har 20% tom i morgon
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 15:31:24 följande:
    Nu är det löst Kommer att bli ännu underbarare än lyxhotellet. En egen liten ö med en stuga bara vi två
    och vad tänker ni sysselsätta er me då??
  • stökmamma

undrans vad man kan muta A me för att testa lite kläder?? tv'n är så intreeeesant {#lang_emotions_undecided} Borde vä bla testa VV shortsen om dom är nåt att ha kvar... och knickers strl

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17