• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-02 23:06:58 följande:
    NEJ, du ska in NU!!!! och bli bra *kram* mamma är ju en gammal tant men vi har sagt år henne att på måndag ska hon ringa och kolla vart remisen tagit vägen.,det är väl inte på värstase viset där även om det är otroligtt jobbigt.
    nä 4 månader tycker jag är grymt att hon fått vänta...tycker synd om henne.

Nu vaknade lilla prinsen här...vi höres kanske lite imorgon igen. Godnatt!
  • lillronya

Dags att plocka i ordning lite innan sängdags här.
    Ha det bra tjejer!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan

Mååårning!

Idag mår jag lite sådär {#lang_emotions_throwup} *hua*

Toppen att gubben åker till Barcelona en vecka ikväll då {#lang_emotions_undecided} 

Idag ska man betala helgens alla hoppingsynder, drog i väg lite känner jag *men suget är stillat*

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 07:59:55 följande:
    Mååårning!Idag mår jag lite sådär  *hua*Toppen att gubben åker till Barcelona en vecka ikväll då  Idag ska man betala helgens alla hoppingsynder, drog i väg lite känner jag *men suget är stillat*
    Godmorgon!
    Grattis till kommande lillplutt!

Vad har du shoppat för nåt fint? 
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-03 08:20:31 följande:
    Godmorgon!Grattis till kommande lillplutt! Vad har du shoppat för nåt fint? 
    Tack

Hm.. Ja va blev de nu {#lang_emotions_dreamer}

En gammal shabby pall till hallen, två nya väggord, ett IdaT regnset, smallstuff klänning, plastisock filt,suit och hjälmis Tror det va allt
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 08:43:36 följande:
    Tack Hm.. Ja va blev de nu En gammal shabby pall till hallen, två nya väggord, ett IdaT regnset, smallstuff klänning, plastisock filt,suit och hjälmis Tror det va allt
    Massa fin shopping!

Nu är det dags att traska iväg till öppna förskolan här.
    Ha det bra!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 07:59:55 följande:
    Mååårning!Idag mår jag lite sådär  *hua*Toppen att gubben åker till Barcelona en vecka ikväll då  Idag ska man betala helgens alla hoppingsynder, drog i väg lite känner jag *men suget är stillat*
    Skoj med hopping!
    Jag inväntar typ bara ett Me&I-paket...Men sitter ju och längtar efter saaaaalg såklart!
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-03 09:23:52 följande:
    Skoj med hopping! Jag inväntar typ bara ett Me&I-paket...Men sitter ju och längtar efter saaaaalg såklart!
    Jag längtar åxå efter salg fast jag inte ska åka

Nån som vill ha en live webcam på där inne åt mig så man får njuta av allt? {#lang_emotions_dreamer} Hua va de skulle va skoj att åka {#lang_emotions_sunny}
  • ängeln83

Godmorgon.

Här har jag haft natten från helvetet, typ.
    Meja somnade ju aldrig igår och lagom tills att jag var stup trött så började hon skrika som en stucken gris, höll på från 24-05 imorse, som tur var så kom gubben hem kl 6 så jag fick sova nån timma iaf. Veti sjutton vad som var med henne, försenad kolik eller nåt

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Greksmurfen

gomorn=)

bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=P

ronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....

mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17