• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    nettan1016 skrev 2010-05-03 11:36:26 följande:
    Lycka till!!!!!!!
    h80 skrev 2010-05-03 11:34:51 följande:
    Vad roligt :)
    tack!
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:31:07 följande:
    säg att de även fått in mini apple nu.Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    Japp jag sitter med den lila mini apple t-shirten i korgen, hade tänkt beställa från Funky men där var den slut i rätt storlek.

Ooooh, är det idag det blir bebis? Guuu så spännade.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Greksmurfen
    säg att de även fått in mini apple nu. Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    åHHH va spännande=) tänk snart få du sniffa bebis;){#lang_emotions_baby}...å här får en anna vänta 12 veckor till {#lang_emotions_undecided}
    mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-05-03 11:38:53 följande:
    Japp jag sitter med den lila mini apple t-shirten i korgen, hade tänkt beställa från Funky men där var den slut i rätt storlek.Ooooh, är det idag det blir bebis? Guuu så spännade.
    i morgon blir det bebis....*gah*

Hade inte småtting med i rätt stl?
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 11:40:59 följande:
    åHHH va spännande=) tänk snart få du sniffa bebis;)...å här får en anna vänta 12 veckor till
    shit, 12v är ju med ganska snart, tiden gååååååååår sååååååååå fort! Sjukt!
  • Smultronhjärta
    säg att de även fått in mini apple nu. Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    Vad roligt! {#lang_emotions_sunny}Sååå spännande om det är snopp elller snippa på denna där{#lang_emotions_baby}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • OsynligtSmåkryp

Någon som har tips på någon fin dansk klänning till 6-åringens första skolavslutning? Dags att börja leta redan nu känner jag, tiden går så snabbt så vips är det avslutning!

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-03 11:45:52 följande:
    Vad roligt! Sååå spännande om det är snopp elller snippa på denna där
    ja det är himla spännande.. {#lang_emotions_heart} 

Men det skulle nästan kunna vara en dumper eller hjullastare med, men magen är inte så hård och fyrkantig..
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-03 11:48:17 följande:
    Någon som har tips på någon fin dansk klänning till 6-åringens första skolavslutning? Dags att börja leta redan nu känner jag, tiden går så snabbt så vips är det avslutning!
    katvig har en fin grön och vitrandig, men det ska kanske vara vitt? och vet inte heller storlekarna... http://blogg.vildanglar.se/ kolla inlägg från 2/5 men finns även kort utan barn i den längre bak...

den rockfella klänning med som smilla bla har köpt är med fin..

Sedan jag har nog inte så mkt mer koll på tjejkläder..{#lang_emotions_tongue_out}
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:50:49 följande:
    katvig har en fin grön och vitrandig, men det ska kanske vara vitt? och vet inte heller storlekarna... blogg.vildanglar.se/ kolla inlägg från 2/5 men finns även kort utan barn i den längre bak...den rockfella klänning med som smilla bla har köpt är med fin.. Sedan jag har nog inte så mkt mer koll på tjejkläder..
    Nä, helvitt behöver det absolut inte vara, att det ska vara somrigt är mera mitt krav!
    Känns inte lockande att dra på henne en mörk klänning till avslutningen, och klänning vill hon absolut ha även om tunika och vita capri säkert går bra det också.

Ska kika på dina tips!

Spännande med bebis förresten, underbart att få sniffa bebbe! {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 11:31:05 följande:
    jo visst finns det folk i närheten men de kan vella ha henne ngn dag typ=S.. åvill ju ha lite kontiunitet för vovvsingen.. man håller henne så kör så att säga=)... så man villj u hennes bästa..jo tänkte att man kunde ju börjat med fodervärd för att se hur man känner det... knner att det e så himla mkt här hemma min son som är 18mån en till som kommer BF 2 aug .... sen jobb/studier ...finns inte mkt tid över till henne, förutom promenaderna... å hon älsakr ju skogen, där hon kan ströva fritt=)... vad hade i för vovvsing innan??=)
    jag hade en Pumi - helt underbar arbetsnarkoman men det gick Var lika för mig Simone var 1½ när lillebror Robin kom. Idag är de snart 5 och 3 tiden går fort
    Självklart skall det vara en bra lösning för hunden, annars blir det ju bara jobbigt för alla. Jag fick lämna min till mamma, men inte så länge (1 natt max) men tillräckligt för att alla skulle coola ner sig, han blev lite stressad av alla ibland (Robin skrek i 6 månader) så han fick ju lite ont i öronen. Även grannarna fick ont i öronen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17