• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 09:50:47 följande:
    gomorn=)bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=Pronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....
    Morrn

Ungefär så känner vi också, vi har inte alls samma tid för under längre, vi skaffade ju henne innan vi skaffade hus och barn och då hade man ju mycket mer tid och intresse. Dessutom kräver hon mer än bara promenader och det hinner vi inte alls med just nu. Skulle vilja nån som kan intressera sej mer för henne med lite spårning och sånt men vill vill absolut inte sälja henne.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

Liljan> Din operation jag tror man gör det med en ryggbedövning bara. Ett typ dagkirurigskt ingrepp så man kan gå hem sedan.

Min läkare jag har som tog hand om mig efter min förra förlossning jobbade med sånt. Skulle från början gjort en "lättare"/enklare op där nere och då hade det vart med ryggbedövning. Helt klart hellre en ryggbedövning än att bli sövd...{#lang_emotions_throwup} Efter en narkos bli iaf jag helt förstörd ett dygn efter nästan, inte kul....

• Kristyr

Åhh ni pratade igår om fina katvig appel... {#lang_emotions_heart} Verkligen superfina både lila och gröna.. har båda färgerna på t-shirt...

• ängeln83

Helt OT men är det någon som vet nån shop på nätet man kan köpa en sån där porslins burk till nappar?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

OT men fula hummeloverallan från Lindex här på sidan som reklam....{#lang_emotions_throwup}

• na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 09:50:47 följande:
    gomorn=)bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=Pronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....
    OOo agility  som är så kul jag har haft hund hela mitt liv men håller med, de hamnar så klart lite i kläm när barnen är lite större (när barnen är små var det ju enkelt att stoppa dem i vagn eller bärsele och vara ute mycket. Svårare när de blev större tycker jag. Vår kille (10,5 år) gick bort i höstas, supertomt här hemma. Håller på och kikar runt men vet ännu ej vilken ras .. svårt.
    Fodervärd - sälja.. inte några enkla beslut att ta Du har ingen i din närhet som kan låna henne ibland då och aktivera henne ?
    Om vi bor nära kan jag låna henne ibland {#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-05-03 10:35:59 följande:
    Tusen tack Kusinen önskade en sån i dop present till hennes Molly och nu kom jag på att dopet är på lördag
    Billigast på fröken fräken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-05-03 10:41:30 följande:
    Billigast på fröken fräken
    Ska kolla i affären här först om dom finns där annars få jag beställa.
    Åååh att jag alltid ska vara ute i sista minuten, kom dessutom just på att en av barnens kusin och sambons mamma fyller år denna veckan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17