Greksmurfen skrev 2010-05-03 09:50:47 följande:
gomorn=)bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=Pronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....
OOo agility som är så kul

jag har haft hund hela mitt liv men håller med, de hamnar så klart lite i kläm när barnen är lite större (när barnen är små var det ju enkelt att stoppa dem i vagn eller bärsele och vara ute mycket. Svårare när de blev större tycker jag. Vår kille (10,5 år) gick bort i höstas, supertomt här hemma. Håller på och kikar runt men vet ännu ej vilken ras .. svårt.
Fodervärd - sälja.. inte några enkla beslut att ta Du har ingen i din närhet som kan låna henne ibland då och aktivera henne ?
Om vi bor nära kan jag låna henne ibland