Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-14 13:45:41 följande:
    Så ett litet mail ivägskickat
    Bra!
    Ska bli spännande att se vad de svarar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-14 13:53:08 följande:
    Ja, OM de svarar
    skrev faktiskt så det nästan låter lite trevligt på ytan, men har ett visst mått av irritation om man läser allt
    Låter bra det!
    Buttelina skrev 2011-04-14 13:56:46 följande:
    ja det är helgalet. att dom inte bara kan byta ut sylten mot nått annat. grr

men men nu får jag utmana min konstnärliga sida
    Det blir säker superbra!
  • lillronya

Hej i tråden!-)

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-14 20:44:17 följande:
    Kanske något att testa då! Vet att jag stoppade mina fötter i vatten innan träning när jag hade nya fotbollsskor förr, dom var ju oxå i skinn och satt som en smäck sen.

Vi hoppade i vattenpölar eller duschade med våra nya fotbollsskor för att de skulle få bra passform.

Kanske inte så bra med vita converse eller så...

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-14 21:54:29 följande:
    Inget svar på mailen från bellabo är, undra om de ens ska bemöda sig att svara och förklara hur de tänkte för jag är väldigt nyfiken på det
    Jag är också nyfiken.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-14 22:32:39 följande:
    Vissa trådar här på fl önskar man att man aldrig gick in och läste *suck*

Det är nackdelen med att den här tråden är så lugn nu.

Då hinner man läsa allt möjligt annat konstigt...

• lillronya
    Helle skrev 2011-04-15 18:58:22 följande:
    Jag är här och hänger lite, men måste iväg och hämta stora sonen på kalas nu och ta ut pengar till morgondagens Baby & Barn. Men kikar in lite senare ikväll igen.
    Är ganska avis på ditt helgäventyr.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17