Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-19 11:09:12 följande:
    Ja, här är det lov nästa vecka

Skönt

Tänkte du att vi skulle ses där eller?

När isf och vad kostar det?

Tusen frågor här.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-19 11:31:14 följande:
    Ja, det var min tanke
    Tid vet jag inte riktigt, vet bara att jag måste vara hemma till kl 16
    De har en liten sparbössa när man går in där man lägger en liten slant, tror inte ens det är bestämt hur mycket. Hur som helst handlar det inte om mycket pengar. tror jag lagt en tjuga där per person eller nåt sånt

Är ju inte jättemycket där, men ganska mycket. Lite hästar, getter, får, fåglar och kaniner typ. Bra att ha med ite bröd att mata med, det brukar vara populärt. Jättemysigt är där i alla fall
    Ska kolla läget här, så kanske vi kommer. Fast då är det ju bara småttarna.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-19 11:39:29 följande:
    åhh vad trött jag blir på mina barnSkrikandes, de vägrar att gå ut utan mej, och Molly har feber och är inte på utehumör, kan ju inte lämna henne inne själv heller *suck*
    Typsikt!
    Hoppas Molly sliper febern snart iaf.
    Kramar
  • lillronya
    pomola skrev 2011-04-19 20:23:03 följande:
    Om någon bor i Lund så kan jag tipsa om att "Barnsligt" har 30% på alla kläder. Fanns en hel del småfolk, molo, me too att shoppa.
    Synd att jag har så dåligt lokalsinne. Jag ska ju till Lund imorgon.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-19 20:51:03 följande:
    Lycka till!
    Vad är det som ska göras?
    Tack!
    Ja du, det är väl det sedvanliga konstaterandet att man inte vet vad det onda beror på...
    Äh nu var jag neggo.
    Vi ska till rematologen på den vanliga kollen.
    h80 skrev 2011-04-19 20:51:30 följande:
    lätt att hitta till Barnsligt
    pomola skrev 2011-04-19 20:49:52 följande:
    Japp. Allt. Och skor.
    Ååhh, perfekt. Var det väldigt utplockat eller?
    Är det? Även för bonden som är i stan?
  • lillronya
    h80 skrev 2011-04-19 20:58:08 följande:
    jadå, inte lätt att köra dit, men om ni går så är det lätt
    Är det långt?
    Har egentligen inte tid, men om vi är snabba på sjukan så kanske.
  • lillronya

Här var det tyst.

Hej förresten!

stökmamma skrev 2011-04-20 17:09:58 följande:
    go dagens  

idag blev det visst massa ot shopping i brist på danskbutiker, skulle bara snabbt in och handla trosor till S och kom ut med en hel kasse, gick lite bananas på hm rean
    trosrona med sina 69kr blev visst dyrast  

och finaste adidasarna hittade jag till A med kardborre i 29, och ett par dagisgympisar på coop för 37kr så nu är han inte skolös längre
    och en liten byrå på loppis så jag är ganska nöjd med dagen  
    Jag landade också på HMs rea idag. En luvtröja och en tunika till Alicia för totalt 75 kr.
    Och så bestämde Nikita att de tre större tjejerna skulle ha vars ett par byxor för då blev hennes gratis. På lindex då alltså.

Kul att du hittade dojor till A!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17