Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-04-20 20:08:10 följande:
    Godkväll flickor.

Här verkar det lugnt?
    Jag pustar äntligen ut efter en ap jobbig dag ensam med barnen, dom är verkligen som hund och katt, så mina dagar består av ett evigt passande så dom inte ska ryka ihop, behöver jag säga att det ska bli sååå skönt att jobba imorgon?

Hej hej!

Äntligen någon mer här.

Ja det är skönt med jobbpaus ibland.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-04-20 20:13:18 följande:
    Ja det märks minsann i tråden att det är vår och fint väder

Ah, skojar du?, ska bli såååå skönt, det enda som tar emot lite är att klockan ringer alldeles för tidigt men det får det vara värt
    Ja det gör det verkligen!
    Fast jag tycker att folk verkar ha gått mer över till fb och inte är här så mycket.

Jag har ju sovande jour på jobbet och ibland är det så himla skönt att bara gå och lägga sej och sova ensam. Bara det då är lugnt och inte larmar.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-20 20:14:45 följande:
    Hej hej!
    Jag är med här, men har inte så mycket att tillföra så jag läser mest idag
    Hej hej
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-20 20:21:01 följande:
    Jag e här!

Sitter och funderar på om jag ska baka dom där bullarna jag skulle bakat igår när vi istället tillbringade em utomhus i de fina vädret....
    Bullar är ju gott!

JAg är trött och skulle vilja gå och sova. Men det får vänta till senare.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-04-20 21:04:47 följande:
    Drog alla igen?
    Jag borde nog inte heller sitta här egentligen, varenda gång jag sätter mej vid datorn så klickar jag hem något La ännu en stoooor VV order tidigare idag och nu blev det en klänning till Meja, en gammal klass kompis till mej som syr, hittade ett såååå gulligt tyg på hennes blogg.
    Inte jag

Men du har väl lite shopping att ta igen?
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-04-20 21:07:45 följande:
    vi är på FB
    .
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-20 21:08:56 följande:
    Vi chattar på fb
    Har ni inte förstått att det är fel?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-04-20 21:13:31 följande:
    Ha ha, ja iof...fast det har jag nog gjort, fick ju hem en rejäl laddning VV förra veckan.
    Och vad mer?...ännu ett par Converse till mej, ett Humanity armband till, mja det var nog "allt", med jag har nog spenderat typ 6000 kr på 1 vecka nu
    Du är duktig på att shoppa!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-20 21:11:19 följande:
    Nu tittar jag in en stund
    Var ju tvungen att titta på sveriges mästerkock, samtidigt som en jättehög med tvätt skulle vikas Kräks
    Hej hej
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-04-20 21:59:13 följande:
    Jag borde sova nu, hemmapluggdag imorgon. massa rolig fysik, ekologi och miljö och sånt att plugga på. Salstenta nästa vecka
    Jag borde också sova. Är såå trött!
    Borde blogga först, men vet inte om jag orkar...
    Blir nog bara blarr ändå isf.
    stökmamma skrev 2011-04-20 22:22:33 följande:
    åhh, va duktig jag känner mig som pimpat en hatt med påsktema för morgondagens hattparad i ungarnas skola
    får bara hoppas den duger åt fröken.... 
    Duktigt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17