Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MammaT skrev 2010-05-15 19:50:13 följande:
    tack då kör vi nog på det, vi ska bli fottade i någon park i malmö eller botaniska trädgården i lund så då borde dte ju passa med blommor, tror ni man kan ha stadsfjärilarmössan eller blir det för olika
    åh mysigt. hmm vänd mössan ut och in kanske? så har du regnbågen ut istället?!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    MammaT skrev 2010-05-15 19:53:23 följande:
    ja det ska jag prova tack för tipset håll nu tummarna att det blir fint väder
    *håller tumsen *
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-05-15 23:16:21 följande:
    såklart även Dunis och butte, ni har oxå goa bilder
    tack
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-15 23:44:28 följande:
    Vann visst en brun lurvig KikKid-overall med tillhörande mössa på T nyss, för ynka 78:-...Fynd och I like it!
    nnniiice fynd.
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:12:53 följande:
    Mårning sötfis Jadu det började väl när han var strax över året när han ramlade och slog i näsan, när stygnen skulle tas bort så var dom 4 st som höll fast honom, antar att det kommer därifrån. Efter det så blev han livrädd för att bli fasthållen. Frisör besöken gick bra i början men slutade till slut med fasthållning och då ballade det ur totalt, nu kan vi knappt gå förbi en frisör utan att han blir hysterist. Vi kan knappt tvätta håret på honom, kamma honom är bara att glömma, naglarna får inte klippas och han är jätte rädd för både sjukhus och tandläkare. Nu har det gått så långt att han blir jätte rädd när han slår sej och vägrar erkänna att det gör ont för han är så rädd att han ska behöva åka till sjukhus. Jag kan inte ens ta med honom till bvc när vi ska väga Meja. Så JA det är ganska så jobbigt just nu. Tog kontakt med bvc angående detta och fick tid till en lekterapi där vi hoppas dom kan ta bort hans rädsla.Sorry för lite långt inlägg
    naaw men lilla vännen då
    jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar

det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren {#lang_emotions_dreamer}. en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-05-16 10:24:01 följande:
    Undra var man kan hyra såna?
    vet inte {#lang_emotions_dreamer}men det hade varit rätt kul att ha en sån
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-16 10:25:31 följande:
    Hahaha ja vad ska man säga? Butte har de mest fantastiska lösningar på allt *underbara Butte*
    {#lang_emotions_embarassed}
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:30:01 följande:
    Ja det är ju inte sådär värst smidigt med nånting just nu.HA HA HA HA HA HA...ja det vore nåt det *asg* Vem vet, det kanske ingår i deras behandling?, hoppas det kommer en snygging till läkare isf
    mm vem vet vad som kan ingå... kanske kan mamman med få en behandling
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:42:15 följande:
    Ja man vet aldrig Annars kanske sambon kan få låna en sjukhuskostym...
    ohh ja ännu bättre ju
    jompa skrev 2010-05-16 10:45:27 följande:
    Prova med det så kanske snart både Liam och mamman är mer än nöjda
    hehe mmm {#lang_emotions_dreamer}
    jompa skrev 2010-05-16 10:46:28 följande:
    När är det LLM brukar börja sina rea? Är det först när höstens nyheter kommit?
    ja dom är lite sega med erbjudande tycker jag {#lang_emotions_undecided}. snart tröttnar man ju och vill ha nyheter istället
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-05-16 10:57:03 följande:
    Jag ver lite jag vill ha där men vill ha rea på det När kommer höstens kläder då? Molo är väl först ut som vanligt antar jag Kommer de i augusti eller senare?
    jag vill med ha lite därifrån nya molo kommer i juni/juli
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17