Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-05-16 21:55:44 följande:
    Se där ja! Där var ju min unge. Å fiiina jackan!
    jaaa din fina unge
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:49:28 följande:
    Mmmm Jag har försökt intala mig (och lyckats ganska väl) att jaja jag är så lycklig & tacksam över att Oliwer tillslut kom till oss så blir det inga fler så blir det inte.Men nu börjar det göra riktigt riktigt ont ... babyboom i vänkretsen, familjen, tja överallt ... *snyft*
    har du gjort utredning? du funderar inte på ev ivf?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:51:03 följande:
    nej
    du har inte funderat på att göra en utredning? kan ju vara nått enkelt fel bara..
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:54:22 följande:
    nope. inte nu
    ok
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:54:22 följande:
    nope. inte nu
    inte meningen att blanda mig i nått som inte angår mig {#lang_emotions_embarassed}
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:58:32 följande:
    Ingen fara hjärtat Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
    usch jobbigt vännen *kramar*
  • Buttelina
    JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    men varför ens jämföra? klart det är supersvårt att vara barnlös men sekundär barnlös är oerhört tufft det med. det är ju två helt olika sätt att sörja
  • Buttelina
    JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    varför ens nämna det här, nu när nån uttrycker hur svårt det är att inte kunna få barn nr två??? så oerhört kallt och smaklöst. verkligen onödigt! Skulle det vara nån tröst eller? klumpigt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-18 19:49:51 följande:
    GodkvällHar spenderat eftermiddagen i trädgården, alltså FY, finns det nån som tycker trädgårdsarbete är kul? Nä nu får det bli gräs, sten och murar överallt. Har så jädrans ont i ryggen att jag blir tossig snart.Gnäll gnäll
    ohhhh jag ÄLSKAR trädgården med blommor och gå omkring och pilla med allt klippa, rensa, plantera osv är sååå kul men ogräsrensning är väl mindre kul
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 19:53:39 följande:
    God kväll! Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsettAnnars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf?Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
    men hur kunde dom anta en sån sak
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17