Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 21:58:36 följande:
    Japp!

Vad som hände!? Han plockade kläder hos Ronya, och gick typ... Så hennes M fick springa efter honom... DÅ skulle han givetvis betala...
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-09 21:55:40 följande:
    Såg att inlägget blivit borttaget. Fy fan vad jag hatar sånt!!

Så jävla tacky att köpa och pruta för att försöka tjäna några kronor på FB, och sen ljuga om det, fy fan äckligt ju!
    SUCK!
    Men va fan! Stöld också nästan?? Blir så trött!

Asså jag mer eller mindre börjar avsky dessa jävla grupper på FB! Ursäkta språket men mestadels hänger det ju bara jävla puckon där! Normala ärliga människor existerar ju knappt, är ju inte klokt!

Det som är ännu värre är att dessa människor får hållas. För så fort någon försöker sätta dit dem så är det den ärliga som går och får varningar och riskerar att bli avstängd. Jag blir helt rabiat galen på detta!
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    stökmamma skrev 2011-04-09 22:07:03 följande:
    lugn och fin !  
    Mm jag ska men har god lust att bara skrika ut att du är en stor jävla lögnare till hon på FB! Glad

Men nej, jag håller mig lugn men kokar inombords. Folk kan ju inte uppföra sig vad är problemet!
  • Lilla Ego 07

Hallå i tråden.

Asså man kan ju bli irriterad för mindre.

Om jag får in pengar för en auktion i fredags, pengarna tog typ 5 dagar på sig att komma in på mitt konto så det gick inte jättesnabbt direkt, mejlar man då idag - måndag - om jag har skickat paketet?????

Fattar inte!

• Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2011-04-11 13:14:10 följande:
    Men hallå skickade du inte i söndags så hon hade fått den idag...???
    Sånt irriterar mig till max, knäppgök till köpare!!
    Ja det hade jag kunnat göra om de tömde lådan på söndagar här i närheten Flört
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-04-12 11:32:52 följande:
    Samma här. Har bara några tusen just nu och behöver mer för att kunna åka.

Hur stor salgkassa tänker du dig?? Roligt att veta vad andra tänker ha med sig Glad

Men är det inte så att det finns ett överflöd av kläder nu, alla säljer? Sen så har ju var och varannan butik erbjudanden hela tiden så folk köper nog nytt istället.
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-04-12 16:25:56 följande:
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    jag har förut haft med mig 4000 svenska och då fått ett 40-tal plagg. Sist handlade jag ju till Lea när hon var i magen men jag befarar att jag kommer gå lös denna gång. Noel får inte lika mycket för det är sällan jag gillar killkläderna, dessutom är de dyrare. Skulle nog vilja ha minst 5000 denna gång, gärna mer.

Ja, folk säljer väl inför salgen och sen är det mkt erbjudanden. 
    Tack Glad

Jag har nu typ 4000 sparat men jag kan tänka mig att ta med mig 10 om det är så Tyst Det är ju min första salg så jag känner att jag vill frossa rejält och bara köpa allt jag vill ha. Vill fylla några växalådor iaf minst Flört Men vi får väl se hur det går, är väl någon månad kvar iaf.

Men lite oroväckande är det att det går så dåligt att sälja. Har fortfarande en säck kvar här hemma jag behöver bli av med.
  • Lilla Ego 07

Ni som handlat från affären som börjar på F, ni som haft strul. Har det löst sig för er?

Jag får inget svar och väntar på en gammal order som betalades för en månad sedan men ombestämdes 1 april. Inga varor ännu, det handlar om 500kr iaf. Är hon sjuk eller något eftersom man inte hör något på mejlen?

• Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-04-16 20:39:09 följande:
    God kväll.

Har haft en underbar dag i dag!

Först meandi party, och himmel vad jag har shoppat.

Men i morgon soå skall jag ha två bord på lopis så då får man in lite pengar. Men jag o barnen har sagt att pengarna skall gå till en balanshoj. Så inga molosar
    Smilla, ser inte att du är online på FB, har du mätt hur lång klänning du vill ha till Svea?? Håller på och fixar alla beställningar så tänkte börja med din här snart.
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2011-04-16 21:11:17 följande:
    Lilla ego: får inte min facebook/frindly att fungera på ipaden just nu, men ca 62 lång skulle jag vilja ha den.
    Oki, är du säker på det ? Tänkte bara på att Ellas rödprickiga är 56 lång.

Men självklart, fixar det. Du skulle ha en turkos också ?
  • Lilla Ego 07

Frågan är ju hur det ska fungera för mig som köpte 3 koder :) tänkte ju inte på att läsa det finstilta utan jag köpte ju bara Glad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17