Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-12 11:50:47 följande:
    jaa visst är det så!! variation förnöjer det är DÄRFÖR vi har så många jackor och mössor
    Jackor har vi faktiskt bestämt oss för att inte ha så många. E har 2 lurvar, en skaljacka, vinterjacka, lite regnjackor och ska få en softshell också från didriksson tror jag för de älskar jag.

L får bara 1 lurvjacka tror jag för gillade vårens färger så där faktiskt....sen en lurvoverall, en skaljacka, en softshelljacka och några regnjackor. Så 10 tillsammans kanske, det är ju ingenting ju!

Bebis i magen har en så länge 2 lurvoveraller nya som väntar, en lurvjacka och så en större lurvoverall att ha sen Flört
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Rosaliilja skrev 2011-03-17 12:39:41 följande:
    Heej hopp =)

Undrar om någon från Malmö som kanske har koll på när "One Two Ten" har sin utförsäljning?
    Googla på de och kom till er grupp =)

Hoppas Hoppas!
    I juni tror jag. Även i november eller nåt liknande.
  • Lilla Ego 07
    movie skrev 2011-03-17 13:13:56 följande:
    Har kommenterat i din blogg
    Såg det nu precis, vad roligt Glad 

Så jäkla fint är det med de söta godisklubborna på. Är som vita prickar i det bubbelgumsråsa bakgrunden också, en klar favorit!

Du får gärna mejla mig på: [email protected]
  • Lilla Ego 07

Helle!!!

Kladdkaka med kanelfudge!! Helt underbart och blir ännu godare nästan när man fryser den eller gör den någon dag innan. Sök receptet på tasteline.com

Receptet är på kanel och kardemummafudge kladdkaka men jag tar alltid minus kardemumma. Byter även ut honungen mot lite sirap, smaskens Glad Folk blir helt frälsta när de smakar en liten bit!

• Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-20 23:24:02 följande:
    usch blää kom inte med fler sånna goda recept
    Nä jag vet, denna är det absolut bästa! Alla älskar den Tyst Seså, iväg och baka den nu Butte och säg vad du tycker sen Flört Skicka gärna över en bit också..
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-03-21 13:54:03 följande:
    eftersom det är så lungt här kan jag ju dela med mej av dagens tidning som Molly med kompisar är med i ttela.se/start/vanersborg/1.1157422-lekfull-d... tyvärr har hon inget danskt på sig men det har en av hennes kompisar så inte helt OT
    Vart är mamman då Flört Skulle inte du agera fotomodell, va det inte så Glad
  • Lilla Ego 07

Lalalalong finns hon här??

Ser nu att jag fått mejl från henne på FB 9 mars men det har jag inte sett förräns nu!!!

Inte klokt ju, kan man inte lita på att alla mejl kommer fram där eller?

• Lilla Ego 07

Ni som shoppade genom lets deal häromdagen, kommer inte ihåg vad butiken hette, var det inte rätt saftig frakt? får alla betala det eller är det bara för att de hade det där erbjudandet? ja menar 79 spänn för en tisha och en kortärmad klänning??

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-03-21 21:30:12 följande:
    Ja, saftig frakt var det absolut!
    Men jag köpte ju till mig två såna där koder så det blev endel för den frakten i alla fall
    '
    Färresten du har meddelande på fb
    Yes jag har svarat Glad

Ja man skulle väl ha köpt 2 kan jag tro men nu är det bara att betala o se glad ut istället :)
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-23 09:39:21 följande:
    tackar för det. lite cirtoner rikare
    Hur får man rabatt??

Har haft citronerna 2 somrar i rad nu, måste ha en gång till :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17