Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-04-27 22:41:18 följande:
    men varför tokshoppade du så för då? bara småfolksugen eller?
    Jag tokshoppar alltid, speciellt nu Flört Jag brukar inte lägga upp bilder i bildis, finns anledning till det  Glad

Kan inte hejda mig så fort det är rea. Fick idag hem 2 paket från babyshop, 2 från FB och ett stort med 5 skalplagg från Polarn. Varför göra nåt normalt och tråkigt när man kan göra det roligt och överdrivet Tungan ute
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-04-27 22:50:51 följande:
    haha du är ju för söt
    Jag är som er andra helt enkelt Flört

Men nu är det dags att försöka få in lite pengar till salgen istället för att spendera men jag ids knappt ens lägga ut på FB el T, orkar inte då det iaf går så dåligt ju.

Och att jag shoppade massa var för att jag blev blind, tänkte inte på storlekarna utan tänkte att de kan jag ju ha till växalådan men de var ju gigantiska. Flera av tröjorna i 98/104 passar perfekt på E som har 110/116 i vanliga fall i småfolk Glad
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-04-27 23:15:44 följande:
    oj var dom stora i strl då?
    Ja lite blandat men alla utom 2 var väldigt stora faktiskt. Men det var ju tur för mig för nu fick E både tröjor och linnen. linnena är lite tajta men det får gå ändå.
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-04-27 23:20:08 följande:
    linnena är så fina
    Ja verkligen! Klänningarna med men de var ju t yvärr gigantiska. Men får jag dem inte sålt så får de ligga i växalådan länge och gotta till sig bara Glad
  • Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-04-27 23:31:09 följande:
    ja det beror helt på datum.. är det sista helgen i maj så är salgen kanske inte så aktuell för mig
    Men det menar du väl ändå inte, du är väl på alla salger jämt??
  • Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2011-05-03 21:18:23 följande:
    Är det nån här som handlat på TS på sista tiden?! Jag försöker föra över pengar till mitt konto men det går inte, står att det är för att det är ett utlädskt kort. När jag sen försöker ta kort utställt i utlandet, säger dom att jag måste validera mig och det går bara om man bor i danmark?! GAAAAAAAAAAAH ja som hittat nåt jag letat efter SÅ!
    Är inte ditt kort validerat då??

Jag tror jag kan betala, jag gör det jämt med kortet som är validerat.

Kan jag hjälpa dig på något sätt??
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2011-05-03 21:53:45 följande:
    ajdå, då lär den vara stor där till Ella, ja vi får väl köra med nåt under
    Men du, bor det en mästerfotograf i Nora eller? Vilka fina bilder hon har tagit på sin lillasyster! Hon har ju verkligen funnit rätta moments där ju! Superduktig tycker jag.
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2011-05-06 18:56:58 följande:
    Tack för era förslag Jag gillar typ alla era Busbellan och Dunis Men så ska man ju vara överrens också, typiskt

Ja Butte framförallt frisyren Haha rejäla frillor där alltså! Milla hade inte alls sådär mycket hår Både jag och Milla heter Sofia i andranamn faktiskt
    Vilka har ni som förslag då? Så kan vi vara med och rösta Glad

Grattis igen! Är fortfarande lite i chock här för det gick ju så förbaskat snabbt för dig ju! 

Själv känner jag mig lite rädd för att få föda på hallgolvet här nu med trean men får se till att knipa ordentligt :)
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-05-08 10:14:37 följande:
    Har ni sovmorgon hör idag?

Fick åka en sväng till akuten igårkväll med N.
    Ringde sjukvårdsupplysningen och frågade vad jag skulle göra med henne eftersom hon hade näsblod och huvudvärk som hållt på från och till hela veckan.
    De sa att jag skulle köra till akuten så det gjorde jag.
    Väl där blev jag rejält idiotförklarad på alla de sätt.
    Och jag fattade väl att Ns värk kom av att hon är spänd?
    Konstigt att ingen under hela den här utredningen kommit på det?
    Och vad gjorde vi där när hon varit där så många gånger redan och dessutom utreds i Lund?

Ja ibland vet man banne mej inte hur man ska göra för att det ska bli rätt....

Ursäkta ot, men jag vaknade lika arg som jag var när jag somnade.
    Men ärligt?? Hur i helvete får vissa ens arbeta inom sjukvården, än mindre på ett ställe som akuten??

Vi blev ju så dåligt bemötta i vintras när Leia hade kräksjukan på södersjukhuset här i stockholm. Nästá gång åkte vi till Huddinge sjukhus och det var ju som natt och dag, helt underbara var de! Så de beror nog mycket på vilka människor man får träffa.

Förstår att du är arg, hoppas du kommer över det och inser att det var de som är dumma i huvudet inte du Hjärta
  • Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2011-05-08 20:56:54 följande:
    Nä, så är det säkert absolut! Och visst, försöka går ju alltid Jag är nog mest egentligen less på allt dividerande. För det är ju inte bara det att man kan acceptera ett nej utan det ska divideras också, och ifrågsättas... Stämningen blir dryg tycker jag! Och då känner jag mig själv lite otrevlig ibland och jag tycker inte om att vara otrevlig!
    Men det känns bättre nu  när jag fick spy av mig lite
    Busbellan skrev 2011-05-08 20:52:26 följande:
    Åh andra sidan sålde jag ett par snickarbyxor från Lindex för 100 kr
    Hahahaha Ja då jämnade det ju ut sig lite grann i alla fall

Jag håller med dig, skittrist! Jag kan ju tycka att om man inte vet vad ett "danskt" plagg kostar i nypris och anser att plaggen är värda sitt pris, vad har man då på en sån sida som Vi som shoppar danska barnkläder att göra???
    Då kan man väl hålla sig till den vanliga barnkläder köpes och säljes, el?

Meningen med att ha en sån sida är ju att man säljer  lite "dyrare och exklusivare märken" och att de som är där fattar det och är villiga att betala lite mera. Eller är jag helt ute och cyklar??

Hatar idiotprutningar! Lite prutning samt typ om jag köper båda kan jag få frakten fri, det är helt ok och hör till. Men idiotprutningar, nä fan köp era kläder på UFF då eller loppis eller på HM när de har superrea.

Sorry, behövde få ur mig lite galla jag med..... Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17