• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-09 10:12:56 följande:
    men shit! sambon här skulle bli jättearg om jag gjorde så så tur är väl att jag inte ens får på mig sen sablans ringen så den ligger i ett smyckeskrin
    Ha ha, fast jag gjorde det ju inte med flit Min ring har varit alldeles för stor hela tiden så jag tappar den typ jämt, sambons är likadan så vi har pratat om att byta ut ringarna, vill så gärna ha en i borstat stål ist, kanske får bli i samband med ev. giftemål
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-09 10:25:06 följande:
    Ha ha, fast jag gjorde det ju inte med flit Min ring har varit alldeles för stor hela tiden så jag tappar den typ jämt, sambons är likadan så vi har pratat om att byta ut ringarna, vill så gärna ha en i borstat stål ist, kanske får bli i samband med ev. giftemål
    jag har motsatt problem då, den går knappt på fingertoppen längre Och jag VÄGRAR att göra den större...jag SKA gå ner i vikt!
  • nettan1016

Hej i tråden!

Ingen shopping än idag men jag har dock beställt hem provbågar för att skaffa glasögon.
    Jag gjorde en laseroperation i augusti 09, men det har inte blivit 100% syn ännu och en omoperation får jag inte göra förrän det gått 1 år, och nu orkar jag inte se halvtaskigt längre så därför skaffar jag mig ett par coola, billiga brillor så länge.
    Ska ju i och för sig inte klaga på ögonoperationen, har gått från -8,75 till -1,0. Men dom garanterar ju 1.0 så varför inte göra om den. Jag tillhörde ju en av de få personer som inte hade ont efteråt heller {#lang_emotions_laughing}.

Mamma till Samuel och Evelina
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-04-09 10:25:06 följande:
    Vi gjorde oxå om våra förlovningsringar när vi gifte oss!

Nån som har koll på bra priser på Molo nånstans?? Är sugen på Eagle t-shirt och Cars... Annars får jag väl klicka hos LLM!
  • na96gen
    Ocikatten skrev 2010-04-09 10:35:43 följande:
    Nån som har koll på bra priser på Molo nånstans?? Är sugen på Eagle t-shirt och Cars... Annars får jag väl klicka hos LLM!
    tänkte precis skriva lika så shooooopa sugen {#lang_emotions_sealed}
  • Ocikatten
    nettan1016 skrev 2010-04-09 10:35:31 följande:
    Hej i tråden!Ingen shopping än idag men jag har dock beställt hem provbågar för att skaffa glasögon.Jag gjorde en laseroperation i augusti 09, men det har inte blivit 100% syn ännu och en omoperation får jag inte göra förrän det gått 1 år, och nu orkar jag inte se halvtaskigt längre så därför skaffar jag mig ett par coola, billiga brillor så länge.Ska ju i och för sig inte klaga på ögonoperationen, har gått från -8,75 till -1,0. Men dom garanterar ju 1.0 så varför inte göra om den. Jag tillhörde ju en av de få personer som inte hade ont efteråt heller .
    Ah, jag går och funderar på att fixa ögonen men har inte alls så dålig syn... Är dock lite skraj så jag har inte bestämt mig ännu!
  • Busbellan

Vad bra att jag tittade in här, tänkte fråga om ett konstigt mail från tradera, men såg ju att jag inte var den enda som fått mailet.
    Tyckte det verkade minst sagt skumt att de ville ha mina kortuppgifter

Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla

Hur är molos babymössor, inte de där hjälmmodellerna utan den andra i stl?

Vill köpa en sådan till kusinen, men finns bara stl 3-6 månader, hon är bara tre veckor. Kommer inte att gå?

• nettan1016
    Ocikatten skrev 2010-04-09 10:45:12 följande:
    Ah, jag går och funderar på att fixa ögonen men har inte alls så dålig syn... Är dock lite skraj så jag har inte bestämt mig ännu!
    Jag kan inte annat än att rekommendera det. I allra värsta fall har man ont i 4-7 dagar för att sen kunna se bra.
    Jag hade som sagt inte ont alls, bara lite ljuskänslig så jag gick med solglasögon inne. Min syster hade det värre i fyra dagar så hon låg i ett mörkt rum och lyssnade på CD-böcker och vilade, sen blev det bättre och bättre och båda jobbade vi efter 1 vecka.
    Mamma till Samuel och Evelina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17