Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh, smileycat är på väg hem med mina kläder
    Har lovat mig bild ikväll så nu måste jag ju sitta uppe

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 21:19:09 följande:
    Ja den kombon är fin. Tror att det var Råsa bubblan som tipsade om den för länge sedan. Var därför jag var tvunget att köpa karusellerna.
    Lila/vita katvig är superfint till flera av babyklänningarna. flowerfield och airbrush till exempel.
    och jag måste verkligen få tag på de leggingsen i 104, 98 börjar bli smått
  • Busbellan
    Everlonn skrev 2010-06-01 21:22:36 följande:
    Undras om hon hittade nåt till mig{#lang_emotions_dreamer} Stackarn verkar ha varit bud åt massor
    Oj, handlade hon till dig också. Usch, känns nästan dumt hoppas hon hade vågat säga nej om hon inte ville.
    Men jag gav henne ganska fria händer i alla fall, men några sms blev det med frågor

Jag vet att hon kommer med geometriklänningen till Nora, svart med stars som Ella ska växa i nån gång och så en rosa hummel t-shirt till Nora tror jag det blev också. sen vet jag inte mer
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 21:22:57 följande:
    Åhhhh vad spännande. Vad hade du beställt?
    Jag gav ganska fria händer

Ville ju gärna ha de där rosa med bubblor som Butte hittade, men det fanns tyvärr inte så det blev endel annat. Kan ju inte bli fel med danska kläder
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 21:25:22 följande:
    Ja jag insog just det samma. Svea behöver dem absolut i större hon med. Ja flowerfield har vi haft det till också. 
    De kan inte vara stora i storlek, jag menar våra tjejer är ju inte ens 98 långa än.

Hittar man såna nånstans så kanske man ska gå på 110 nu istället. De är ju faktiskt några av få leggings som sitter uppe i midjan på Ella
  • Busbellan
    Everlonn skrev 2010-06-01 21:26:49 följande:
    Jag sa att OM hon hade tid och ork så fick hon gärna kika lite åt mig...om det fanns lite IdaT (nyförälskad i märket ) eller typ nåt kul..så jag sökte inte nåt speciellt eller så, men det är spännande och se om hon hittat nåt alls
    Det var det enda jag sa att jag inte ville ha, ida T
    Jo strumpor kunde jag tänka mig, men inget annat
  • Busbellan
    molnen skrev 2010-06-01 21:25:00 följande:
    Har köpt katvigs lila / vit och rosa/rosa velourklänningar ,finns dess tigts kvar i någon shop eller är det tradera som gäller typ st 110 eller 116 (hur är dessa i st ?)
    De är absolut inte stora i storlek i alla fall. Ella som är 96 cm lång har nästan växt ur sina i 98 nu
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2010-06-01 21:28:51 följande:
    ohh.. spännande--- tro hon sa att hon handlade åt 3
    jag gav fria händer, bara stl.. så iiingen aning alls.. "sommarkläder i första hand, annars nåt kul.. =) anser de ganska fritt..
    när e hon hemma? så spännande!!!
    Hon satt på tåget nu när hon messade så jag vet inte hur lång tid det tar
  • Busbellan

Alltså är det nån mer än jag som stör mig på de långa citaten som blir nu, tar ju hela tråden

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 21:31:42 följande:
    Busbellan: Har du fått pengarna för klänningen?
    Japp, och den är skickad i helgen, trodde den var framme nu, men då kommer den nog snart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17