Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AochJsMamma skrev 2010-05-28 21:13:05 följande:
    Vilken söt valp Lillronya!!! Butte, om du tröttnar på din fina pusselmössa så vet du vart jag finns...  
    Tack!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-05-28 21:22:04 följande:
    *skratt*Jättesvårt är det. Har köpt en del från meandi. Men lite till behövs. Kanske i bomullstyg *funderar*
    Gillar du inte villervallas klänningar? Eller gillar inte hon de menar jag ju.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:23:05 följande:
    Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera?Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig
    Jag tycker inte det är värt det iaf.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-05-28 21:28:52 följande:
    Godkväll! Här har det varit full rulle idag, dop imorgon. Har fortfarande 4 kladdkakor att göra kolasås till. *pust* Lillronya; såååå sööööööööööt valpis så jag tror jag smäller av! Helt underbar!!!Å alla har köpt sååå mkt fint på salgen! Lyllosar!La in mina fynd jag gjorde på Toddler i morse, 40% på vårkollektionen
    Tack så mycket!!

Fin shopping i bt! Och go unge
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-05-28 22:08:29 följande:
    Det vet jag inte *ler* måste spana in....
    Ja gör det. Det är jättekassa bilder på deras sida, men kolla i bt till villervallatråden för inspiration.
    Fina färger och mjuka kläder. Perfekt!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 13:10:00 följande:
    Exakt hur galen är jag om jag åker till danmark imorgon...igen?
    Ungefär lika galen som vanligt väl.
  • lillronya

Smultron: Inte lätt att råda här ju. Det logiska svaret är ju egentligen att du inte ska åka för du har ju redan shoppat en massa. Förmodligen mer än vad barnen behöver. Fast det mer trevliga svaret är ju att du ska åka för upplevelsens skull.

• lillronya
    Everlonn skrev 2010-05-29 13:28:26 följande:
    Känner mig ledsen Frågade runt lite om barnvakt..ingen kunde och så frågar jag mamma..hon kan men vill inte..syrrans unge ska hon passa en hel vecka medans syrran åker till USA men min går då inte att passa för hon är så trött, så mycket att göra osv och hon låg ju redan efter för att hon passade Bus halva torsdagen (tack för samvetsknock outen där) Syrrans unge passade hon HELA sommaren föraa året, alltså varje dag!!!! Men när jag frågar får jag allt som oftast nej...känner mig faktiskt riktigt ledsen denna gången Det är liksom inte ens det att jag inte kommer iväg på salg igen utan mer att ja...känner mig undanskuffad och att det är stoooor skillnad på kusinerna
    Förstår att du känner dej ledsen. Det är så jobbigt när det blir så.
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2010-05-29 13:36:34 följande:
    lillronja underbart söt hund i BT
    Tack så mycket
  • lillronya

Hej i tråden!
    Hur har ni det?
    Fy vad jag saknar att hänga här när jag inte gör det. Abstinens...
    Har haft min syster på besök. Vi kollar alltid på eurivison ihop. Idag har vi firat Michaela och Emilio som fyller år nu i veckan.
    E har fått tårta för första gången och han blev helt lycklig. Egentligen var det som en minitårta bara för honom som konditorn hade gjort. Helt mjölk och bärfri. Den synen var värd hur mycket som helst!
    När vi tidiagre frågade honom vad han ville ha när han fyllde år så önskade han sej en tårta.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17