Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-05-16 22:22:26 följande:
    gokväller...guuud va seeeeeeeeeegt tradera är...orkar nog bar lägga upp ngn =S..sen får resten bli imorn.....tar 5 år å bara ladda upp en bild...
    Godkväll!
    Trist när det segar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Jullessk skrev 2010-05-16 22:32:04 följande:
    Nä jag gjorde det nu också. Tog en 92:a och jag har ingen aning om när den kommer att passa, men snygg är den
    Jättesnygg! Och bra
    Greksmurfen skrev 2010-05-16 22:34:45 följande:
    jo allrahelst när man inte har tillgång till prolistern heller pga av en MAC.....men lägger upp nga nu sen som sagt få resten bli imorn.. ..
    Usch det låter segt!
    h80 skrev 2010-05-16 22:35:19 följande:
    nu börjar jag oxå fundera på en......är de varma? vår?sommar?vinterjacka?
    Funkar som en skaljacka fast mer bekväm verkar det som.
  • lillronya
    JsN skrev 2010-05-17 07:00:56 följande:
    Men du, E är väl lite större än pytte? Och pyttes 98:a känns stor utan att vara ett dugg för stor. Så länge borde det inte vara tills den funkar.
    Jag tror att han är det.
    Den funkar säkert nu även om den blir lite stor, men han har jacka nu. Så den får sparas till hösten iaf.
    Pytte är så fin i sin!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 08:07:38 följande:
    Mårning!Idag mår jag INTE illa  Såååå jädrans härligt!! Å strålande sol med 21+ är det åxå
    Å bad jag är avis på ert fina väder!!
    Här får man ha jacka och regnar gör det.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 08:42:57 följande:
    hmm ja här får ja nog skylla mej själv..=P mördade spindeln idag på morgonen... lr ja maken fick göra det=P....usch har sån fobi mot dem...MUMS smaskar maräng som jag bakade på morgonen....ska bli ksönt å få bort gravidhormonerna om typ10-11v så man slipper de här konstiga sugen =P
    Usch spindlar är läskiga!

Maräng låter smarrigt!
    Jag har glömt köpa mjölk så jag funderar på vad jag ska ha till frukost idag. Brukar äta havregrynsgröt men det är inte så smarrigt utan mjölk...
    Har havremjölk hemma men det är inte heller gott.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 08:54:46 följande:
     jag brukar alltid ha utan mjlk :).... men ta på lite äppelmos istället till eller så å lite havremjökl bara..=).. så kan den nog slinka ner =P...ringde kosta igår... de håller på å diskuterar de nya priserna på grejerna som ska komma in. så om 3v finns dem på plats sa hon nu.... vaddå försenat lr vad...
    Det blev knäckemacka istället.

Oj! Vad sent det kommer!
    Hojta när du ska dit, om du vill kolla efter skalbyxor åt oss.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 09:08:57 följande:
    säger till=).....hoppas på vinterplaggsfynd med ;)..köpte som sagt maxen overall sistpop skidoverallen för 300kr ;).. kan det bli billigare =P
    Tack!
    Vilket toppenpris!!
    Jag har ju redan molooveraller till vintern. Fast E har bara en. Bra att ha två ombyten. Får kanske spana på salgen.
  • lillronya
    Flock skrev 2010-05-17 11:54:40 följande:
    God morgon! Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums*Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga..Inga molosalgnyheter???
    Hej!!
    Nä jag måste ha mjölk på.

Vi har också varit på öf nu. Barnen ville stanna ute och leka så mamman smet hit en stund.

Vill ha salg nu!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:11:06 följande:
    Blöööö.. Jag mår såååååå jäkla dåligt alltså  trodde jag skulle slippa idag men icke, fy sjutton alltså.. Soligt o underbart ute men jag vill bara sååååååååva..
    Fy då! Hoppas du snart slipper må dåligt och bara kan njuta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17