Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-05-04 11:38:58 följande:
    IdaT har inte gått i Kk, men i vår tror jag knappt att någon i Sverige får in IdaT utan man får handla från deras webbutik. De har rekonstruerat då de tyvärr haft ekonomiska problem. 
    Trist...Det är ju inte gratis att handla från deras webbshop...Men man kanske kan sambeställa.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 13:42:30 följande:
    Jag pratar med dig i gb om jag lägger ordern så får du va me, fraktfritt blir det ju tom Måste nog sno lite från sparkontot jag
  • OsynligtSmåkryp
    hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden!Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer.Tacksam för hjälp
    Påslakan låter väl jättefint! Särskilt om det är en lite annorlunda sort som man kanske inte går och köper själv eller vad jag ska säga.
    Typ Lexington eller Katvig.
  • OsynligtSmåkryp
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-05 09:31:03 följande:
    Påslakan låter väl jättefint! Särskilt om det är en lite annorlunda sort som man kanske inte går och köper själv eller vad jag ska säga. Typ Lexington eller Katvig.
    Och vad sen jag var med att svara då...Fanns ju flera liknande svar redan.
  • OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-05-05 09:34:30 följande:
    Godmorgon förresten.Äntligen verkar barnen vara inne i sina gamla sovtider igen, båda sov till kl 9 idag. Idag blir det en tur till Jkpg, en massa presenter ska köpas, varför måste alla fylla år i maj för? Måste även hitta nåt som Liam kan ha på sej på sysslingens dop på lördag, nån som har nåt tips? O när vi kommer hem hoppas jag på Katvigar från Funky i lådan.
    Den där rosa tröjan du visade igår, den från Lindex. Den tyckte jag var fin och lekvänlig. Det måste ju inte vara såååå uppklätt på småbarn på dop ju.
  • OsynligtSmåkryp
    hzl skrev 2010-05-05 09:35:40 följande:
    TACK! osynlig, vet du vart kan man köpa lexington?tjolla, har du ingen tanke alls om vad du skulle bli glad av? Det är ju såklart olika.Min dotter fick av sin fadder en stjärna. vet inte om detta är svindyrt annars är det mitt tips till ängeln.helle, jättebra tips!
    Vet bara om www.lexingtonshop.com på nätet, förutom en massa vnliga irl-butiker då.
  • OsynligtSmåkryp
    ängeln83 skrev 2010-05-05 09:38:53 följande:
    Ja jag tror jag ska spana in den idag, tycker inte heller att småbarn behöver vara så uppklädda. Dessutom har vi ju användning för den även till vardags. Tänkte han kunde ha vita jeans till så ser det ju lite finare ut.
    Det låter snyggt och somrigt!
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:04:30 följande:
    ååååå va jag är sur nu... min klocka gick inte alls som Traderas längre * morr* ska ni på marknad i helgen??
    Japp, vi ska bo i stuga i Leksand tors-sön, och gå på marknad fredag eller lördag.

Ni då?
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:44:49 följande:
    hoppas komma iväg med vagnen i morgon el på fredag och sen blir det nog hem lör om jag inte kan byta stalltjänsten....
    Oki. Får se om jag ser några danskungar där då.
  • OsynligtSmåkryp
    stökmamma skrev 2010-05-05 10:48:11 följande:
    kan bli svårt om det ska bli kallt
    Ameh vaddå, inga danskytterkläder? Jaja, du får väl spana in mina då, båda lär väl ha lurv och softshell i någon färg om det är kallt.

Nä, dags att åka nu, fullspäckat schema hela dagen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17