Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:17:37 följande:
    trist. men kanske man skall börja med fb i alla fall
    Ja, det är ju billigare där iaf, du slipper ju provisionen.

Vad fin Svea blev i dom lila kläderna!
    Minstingen tyckte att hon var jättegullig, en sån fin bebis...*s*
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 15:31:57 följande:
    Här sitter man å solar, så rullar postbilen upp brevid en och sträcker ut ett fiiiiiint IdaT paket genom rutan   DET tycker jag e shysst!!Så himla fina va dom bläkesprutterna  Å lavendel regnkläderna va helt underbara!!
    *aviiiis*
    Jag vill också ha såna fina pyttekläder med bläkesprutter.
    Vi får väl se bilder på allt fint sen va?
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 15:37:39 följande:
    Jag va så nojjig idag att jag köpte ett gravtest När jag testade förut med cb digital så stod det 1-2 v och idag stog det 3+ i veckor så kanske vågar man slappna av när det ökar så fint
    *ler*
    Lite kan du väl slappna av.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:21:01 följande:
    Då e dessa för stora strlk 28-30 köpte jag då vi inte kommer använda strumps så mycket under sommarn
    Ohh, strumpisar som passar min storfotade lillfia. {#lang_emotions_dreamer}
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:30:24 följande:
     jo kan talk to maj inbox eller nåt
    Aj will do that.
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 07:56:10 följande:
    godmorgon. sooom det regnar här, verkligen öööser ner. men jag är rätt glad för det fick mig att komma på att barnen faktiskt kan vara hemma hos mig idag  så himla mysigt ju
    Mysigt med hemmabarn idag! Själv ska jag iväg och tjafsa med jobbcoachen och försöka få till föräldraledighet i sommar...Något hon först godkände men sedan plötsligt hade vissa krav om... {#lang_emotions_throwup}

Men solen skiner iallafall från en blå himmel, alltid något.
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 08:12:05 följande:
    åh en massa krav låter ju inte kul blä på er och era solar
    Näe, hon skrev först att "u kan ta föräldraledigt i sommar", vilket jag tolkade som ett godkännande utan krav. I förrgår lät det annorlunda, då blir det bara godkänt om jag INTE hittar sommarjobb eller praktik!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-12 08:12:01 följande:
    Men då  Va e de för dum fasoner av henne?
    Mmm, hon är som hon är...Hennes argument för allt är att jag ska vara tacksam, för hennes insats kostar minsann massor av pengar...*suck*
    Är som att prata med en sten...
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 08:18:20 följande:
    usch fy fanken vad jobbigt men inte kan dom väl neka om du har föräldraledighet att ta ut?
    Nä, alla säger att det är ledighet jag har rätt att ta ut, men enligt henne så är det först efter att alla krav inte gått igenom...Jag tänkte dock maila AFs kundtjänst nu och höra mig för.
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 16:23:10 följande:
    hehe yeah right jag mår inte dåligt av det i alla fall och min sambo tycker jag är het så det är ju viktigt nu när man måste rida på pålen lite extra i salgtiden
    {#lang_emotions_embarassed}
    Du är så jäkla skön gumman!
    Här blir inte mycket smort alls, men han har liksom förståelse för det just nu, och jag får åka på salg ändå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17