Här sitter man å solar, så rullar postbilen upp brevid en och sträcker ut ett fiiiiiint IdaT paket genom rutan DET tycker jag e shysst!!Så himla fina va dom bläkesprutterna Å lavendel regnkläderna va helt underbara!!
*aviiiis*
Jag vill också ha såna fina pyttekläder med bläkesprutter.
Vi får väl se bilder på allt fint sen va?
Jag va så nojjig idag att jag köpte ett gravtest När jag testade förut med cb digital så stod det 1-2 v och idag stog det 3+ i veckor så kanske vågar man slappna av när det ökar så fint
godmorgon. sooom det regnar här, verkligen öööser ner. men jag är rätt glad för det fick mig att komma på att barnen faktiskt kan vara hemma hos mig idag så himla mysigt ju
Mysigt med hemmabarn idag! Själv ska jag iväg och tjafsa med jobbcoachen och försöka få till föräldraledighet i sommar...Något hon först godkände men sedan plötsligt hade vissa krav om...
Men solen skiner iallafall från en blå himmel, alltid något.
åh en massa krav låter ju inte kul blä på er och era solar
Näe, hon skrev först att "u kan ta föräldraledigt i sommar", vilket jag tolkade som ett godkännande utan krav. I förrgår lät det annorlunda, då blir det bara godkänt om jag INTE hittar sommarjobb eller praktik!
Mmm, hon är som hon är...Hennes argument för allt är att jag ska vara tacksam, för hennes insats kostar minsann massor av pengar...*suck*
Är som att prata med en sten...
usch fy fanken vad jobbigt men inte kan dom väl neka om du har föräldraledighet att ta ut?
Nä, alla säger att det är ledighet jag har rätt att ta ut, men enligt henne så är det först efter att alla krav inte gått igenom...Jag tänkte dock maila AFs kundtjänst nu och höra mig för.
hehe yeah right jag mår inte dåligt av det i alla fall och min sambo tycker jag är het så det är ju viktigt nu när man måste rida på pålen lite extra i salgtiden
Du är så jäkla skön gumman!
Här blir inte mycket smort alls, men han har liksom förståelse för det just nu, och jag får åka på salg ändå.