Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Någon som sett den rosa T-shirten från Nova Star i storlek 116/122 i någon butik?
    Fick reklamera min till LPL och efter månadslång väntan får jag veta att det inte finns någon ny tröja till dottern...*suck*
    Hon älskade verkligen den tröjan så det vore toppen om vi kunde få fatt på en ny!

• OsynligtSmåkryp
    Pepper79 skrev 2010-05-19 10:31:39 följande:
    Hittade den här iafkidsonly.nu.digihelmtest.biz/visa_produkt.asp...
    Där fanns den inte på lager i rätt storlek, tack ändå!
    AochJsMamma skrev 2010-05-19 10:28:26 följande:
    www.freshmilk.se/product_info.php?manufacture...Hoppas allt är bra med alla, laddar för salg gissar jag. Jag får hoppa i år, känns surt.. Iallafall, tänkte fråga er om ni som köpt t-shirtarna från Småfolk som nyss kom hur de är i stl? 74/80 är lite litet medan 86/92 är för stort för Alexander vad gäller de långärmade tröjorna...vågar man sig på en tisha då tror ni? Vill ju inte att det ser ut som en klänning..
    TACK! Det blir till att beställa därifrån.
  • OsynligtSmåkryp
    AochJsMamma skrev 2010-05-19 10:43:45 följande:
    Vad kul! Trist när man blir utan nåt man vill ha..
    Jaa, hon gillade verkligen tröjan så hon bör ju få en ny.
    Tyvärr var frakten 39:- på Freshmilk såg jag nu i kassan så jag skippar den shoppen och hoppas att någon annan butik har tröjan.
  • OsynligtSmåkryp
    AochJsMamma skrev 2010-05-19 10:49:25 följande:
    ja så mkt vill man ju inte betala! vad trist...gillar inte frakt alls..
    Nä, frakt är onödigt.
    En del butiker har ju NS fraktfritt men ingen av dom jag spanat in har tröjan i rätt storlek såklart.
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-19 12:00:56 följande:
    orkar inte läsa tillbaka, vad är det du söker från NS?
    NS rosa T-shirt med en tjej framtill i strl 116/122.
  • OsynligtSmåkryp
    h80 skrev 2010-05-19 12:08:24 följande:
    jag har en på tradera, ny
    Jag vet, har span på den, men vill ha en nu genast! Och helst från butik så att jag kan reklamera om det blir samma fel på tröjan igen...
  • OsynligtSmåkryp
    minamor skrev 2010-05-19 13:23:35 följande:
    har du kollat småvi? det står att det finns 1 st i lager i stl 116/122..
    Ja, fast samtidigt stod det "Inkommer snart" under tröjan...Och det fanns inga i den storleken kvar hos Nova Star öht.
    Måste maila och höra!
  • OsynligtSmåkryp

Någon som vet hur Katvigs badkläder är i storleken?
    Och Småfolks badkläder?

• OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2010-05-20 11:24:11 följande:
    Får hem småfolks idag (ligger på posten o väntar) så jag avger rapport ikväll Katvigs vet jag är små.
    Så tror du jag kan ta 104/110 till lillfian då? Hon är ju rätt tanig med sina 99 cm och 14.3 kg.
    Stortösen borde passa i 116/122 då kanske.
  • OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2010-05-20 11:30:30 följande:
    Ja Maia kunde inte ha Katvigs baddräkt i 92 i somras när hon var runt 92cm, hon hade den sommaren innan men kommer inte ihåg hur lång hon var då...Annars har jag en superfin hollys här som blir för liten denna sommaren o eftersom den var lite stor förra sommaren så blev den bara använd 2 gånger, men får ju inte sälja begagnade badkläder på tradera...hur lite använt det än är.
    Åhh, låter intressant, du kan väl inboxa mer info när du har tid?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17