Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mååårning i tråden

Katvig feber som råder än?

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-06-15 16:36:01 följande:
    hoppkurs  för en "större" tränare ochdet  blev lite fel vid ett hinder och så solen hjälpte väl till  och hon åkte av, tog imot med handen och vred armbågen
    Men näe!! Fy!! stackars liten
  • RååSa BuBBlan

Va tycker ni om storlek 116 på Bubblan i bildis? Ett tag kvar va? Drömmer ha ha ha..

• RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-06-15 18:16:22 följande:
    God kväll!

Ingen höjdardag här Stora sonen sjuk, jag har en vagel i ögat så jag knappt kan se .. och hur jag ser ut ska vi inte tala om Mannen borta och jag har inget annat val än att vabba trots tokmycket på jobbet. Ibland kör det ihop sig kan man säga ...

Vad händer här? 
    stackars er   *krama*
    lillronya skrev 2010-06-15 17:50:30 följande:
    Tar nog ett tag till innan hon kan ha det, ja. Söta bubblan!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-15 18:46:00 följande:
    Gokväll!

Stökis: En STOR KRAM till er! Ni har verkligen de inte enkelt... Hoppas innerligt att de vänder snart! Du får iaf fin post om ett par dagar

Bananflugan82: Välkommen till oss!

Bubblan: Du tycker inte de e liiiiite länge att spara i växa lådan!? Förvånad Men superfina givetvis!

Busbellan: I talk to your inbox! Kyss
    080826 - Puma Teolin
    Jo dom får åka vidare men huj va dom va fina irl,sugen på ett par mindre Tungan ute
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-06-15 19:15:33 följande:
    dom ser ut att kunna passa Loppan
    andras barn och mina älskade ungar

då tycker jag Loppan ska ha dom

billiga

• RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-06-15 19:24:37 följande:
    släng in dom i den stora konkurrsen ,
    kan jag betala linnet ( och byssor? ) på tors? Småfingrar har låst dosan här IGEN {#emotions_dlg.djavulsk} och jag vet inte om jag orkar åka in i morgon...Tors har jag möte på banken
    inbox
    Helle skrev 2010-06-15 19:29:41 följande:
    Tack Hur går det för er? Ser inge roligt ut med huset. Har ni fått nån hjälp?
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-15 18:50:40 följande:

En kram till dej oxå! Visst e de typiskt att dom ska bli sjuka när man har som mest!? Känner bacillerna de på sej tro!?

Tack! Ja visst är det typiskt. Och det här är ju ingen årstid då de brukar vara sjuka heller ... 

Har mannen fått ta del av din lista? 
    Å kanske kanske tar säljarna på sig det ruttna golvet, tydligen rev dom hela taket här och det stod och blev blött under flera månader, sen la smartskaften på nya täta laminatgolv INNAN allt fått torka varpå allt ruttnat, en oberoende kontrollant kommer nästa vecka o ger sitt utlåtande och ser han att det är orsaken så åtgärdas allt utan kostnad för oss *HOPPAS*

Taket är en annan femma, där blir det anicimex som ev får ta smällen *HOPPAS*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-06-15 19:33:04 följande:
    God kväll!

Vad händer här då?
    go kväll
    SmillaMilla skrev 2010-06-15 19:49:26 följande:
    Rååååsa bubblan: Åhhhhh så söt bubblan är. Helt underbar ju!
    Tack tycker mest hon ser sur o trött ut men rätt gulli ändå iofs Hjärta Hon har inte gått med på baddräkt test än, ska muta i morrn med glass o jordgubbar..
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2010-06-15 20:30:44 följande:
    Hmm, skäms som en gris... Tyckte ju att de var så fina så jag köpte ett par till er alla jag handlade åt, men nånstans blev det visst fel i stl så helt plötsligt hade jag visst råkat köpa ett par i 116 istället Skäms. Rådfrågade de andra om vem som var "störst" och Bubblan röstades fram... Tydligen inte tillräckligt stor . Men som sagt, så fina som de är måste ju väl få igen eden hundringen? Annars får jag stå för mellanskillnaden.
    Gnottan skrev 2010-06-15 17:50:31 följande:
    Halloj! Kastar in en liten fråga...är det någon som har sett den nya fotbolls-mössan i hjälm-modell strl 6-12 mån någonstans? Finns dom inte i Sverige? Verkar bara finnas upp till 6 månader här! Börjar bli smått desperat...
    De nya görs inte i 6-12 mån längre så 3-6 mån är största. I våras kom ju den lite kantiga knytmössan, det var den enda som gjordes i 6-12 månader. Vet inte om den kommer i fotbollar eller annat dock.
    Å gör inte det, dom e verkligen helt underbart fina å sen storleksbedömma en Bubbla e inte de enklaste Vi hade bra skoj åt bilden dock, tom Bubblis skrattade gott, hi hi

Jag säljer dom vidare bara å inte behöver du stå för nåt heller Solig
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-06-15 20:31:20 följande:
    jag har budat på klänningen på facebook du får gärna sälja den billigare om du vill
    Billigare? Den är ju meeeeegabillig nu jue den e din btw
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17