Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-06-15 20:19:31 följande:
    måste shoppa katvig, är det nån shop som har erbjudande på det nu??
    kokobello har iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Saraia skrev 2011-06-15 21:03:04 följande:
    Visst e molos softshell liten i stl? Vilken stl tror ni t en stor 1,5åring? 92? 98?
    Mina småttar är en meter långa och deras softshells i 110 sitter perfekt nu. Kommer nog inte att funka i höst.
    Hoppas detta kan hjälpa dej lite.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-06-15 21:10:13 följande:
    Ja visst blev det fint? Love it
    Japp precis i min smak!
    Hade kunna tkopiera det där rakt av.

Satt och tänkte på innan att vi ganska ofta har samma smak.
    Kommer du ihåg i början i den här tråden när vi köpte NHL-kläder till killarna?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-06-15 21:14:01 följande:

Tyckte faktiskt det var lite lillronya över det hela Skulle egentligen velat ha några svarta shorts eller stuprör till Liam.

Ha ha, jajust det ja, tror jag bunkrade nhl kläder i flera storlekar

Ja det var det allt

Svarta NS-shorts kanske?
    Tumble´n´dry har snygga svarta jeans fast det brukar ju finnas på HM och lindex också.

Ja vi hade också iaf ett par uppsättningar av de där kläderna. Snygga!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-06-15 21:20:10 följande:
    Fast jag gillar inte NS shortsen på Liam, försöker bli av med dom i denim ju
    Skulle vilja ha lite tajtare, typ styprör fast shorts.
    Aha!
    Såna brukar jag köpa på tjejsidan på HM. Vet inte om de har såna nu, men blå har de haft i flera år iaf.
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:15:56 följande:
    vad tycker ni man ska ta på Ella imorgon när hon ska på skolavslutning? Alldeles för mycket fina kläder i garderoben så jag får beslutsångest
    Den rosa klänningen med vita prickar är ju fin.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:41:12 följande:
    Ja, den med vita tights till har jag funderat endel på, eller colibriklänningen eller den vita NS tunikan....ja du hör ju
    Pepper79 skrev 2011-06-15 21:30:00 följande:
    vilken stl har Ella på andra molomössor?
    svarade dig på fb
    Ja du där var många fina förslag.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:49:30 följande:
    Fy vad svårt det är att få saker gjorda ibland
    Idag har jag äntligen fått tummen ur och ringt försäkringsbolaget för Noras celiaki
    Så mycket som man betalat till dem nu så ska man minsann utnyttja när man kan få ut pengar.
    Har ju varit minst sagt negativt inställd till de där försäkringarna sen vi märkte att väldigt mycket är undantaget och inte ger ersättning
    Hur som hellst får vi ersättning för Nora, men först 1 år efter att diagnosen är ställd. Blev dock positivt överraskad när hon jag pratade med själv påpekade att de brukar betala ut ersättning för den dagen biopsin gjordes så det gjorde hon med en gång. Hade jag inte haft en tanke på
    Vad skönt att det gick bra det där samtalet.
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:51:00 följande:
    Fast den rosa tror jag det får bli ändå, strumpbyxor eller korta leggings beroende på väder
    Får väl klä dem innan jag sticker iväg med August, i år är ju första gången vi behöver dela på oss
    Då blir hon fin!
    Det är så trist att behöva dela på sej!
    Vi har ju haft ett par år här nu då vi inte behövt det, men nästa år är det dags igen.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-06-15 21:53:12 följande:
    Åh ja den rosa med vita prickar är ju underbar! Men det är colibri med. Hmm.
    Ja jag kan nog inte hjälpa dig, varje dag dom senaste dagarna har jag tänkt ha klänning på Lia, men jag har fått sån beslutsångest så det har slutat med en sommarsuit varje dag
    Hahah du är ju rolig du.

Jag har börjat låta barnen välja själv för att jag inte kan bestämma mej.
    Det har resulterat i att E väljer om flera gånger om dagen.
    Tror han har haft tre ombyten idag.
    Det är för att han tycker att det är så mycket som är fint.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:56:48 följande:
    men det är ju skitsvårt ju
    Eller kanske ska man inviga klänningen som är tänkt till midsommar redan nu kanske
    lillronya skrev 2011-06-15 21:54:55 följande:
    Vad skönt att det gick bra det där samtalet.

Då blir hon fin!
    Det är så trist att behöva dela på sej!
    Vi har ju haft ett par år här nu då vi inte behövt det, men nästa år är det dags igen.
    Ska ni gå båda två på skolavslutningen?
    Vi gick båda två i fredags.
    Busbellan skrev 2011-06-15 21:57:35 följande:
    Men vad kul när han tycker så
    Ja det är roligt.
    Han är jättenoga nu med vad han ska ha på sej. Tar på sej det jag väljer, men väljer gärna själv.
    Och vissa plagg får jag gömma för att han inte ska ha de hela tiden. Sina hängslejeans tex.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17