Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

bm2007 skrev 2011-06-28 21:59:32 följande:
    Tack så mycket elleraffen hade ne hel del fint som jag blev lite sugen på men skall nog vänta tills imorgon då LLM har skrivit på FB att de håller på att packa upp 15 kartonger av pre fall : )

/J 
    Ja du gör nog rätt i att vänta lite.
    Jag hoppas annacill får in imorgon med för då måste jag ju köra till staden en sväng.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    bm2007 skrev 2011-06-28 22:36:25 följande:
    Älskar verkligen att bo i en mindre stad men ibland är det verkligen urtrist när man som mig älskar att shoppa o då speciellt Danska barnkläder, men jag får lungt vänta tills webshoparna kommer med höstens pplagg.

/J 
    Jag bor mitt i skogen jag.
    Men kör jag 5 mil till Helsingborg så finns där fina grejor.
    Webshopparna är en väldigt bra räddning annars.
  • lillronya
    Zalåå skrev 2011-07-04 09:47:04 följande:
    Jag har ju inte hängt i tråden så länge och undrar lite när (och hur) man får reda på att det är vår-Salg och höst Salg på Molo osv. i Danmark.
    Man får reda på det här oftast.
    Ca en vecka innan det dags släpper de datumen.
    Brukar vara salg i november och maj.
  • lillronya

JAg har inte popcornen, men OM jag hade köpt de hade vi haft denna tunikan till.
    Från kappahl. Exakt den finns nog inte nu, men både lindex och kappahl brukar ha liknande till en ´billig peng.

• lillronya
    h80 skrev 2011-07-11 12:57:36 följande:
    jag får fullpris på allt......ska man göra nått mer än att logga in?
    JAg får halva när jag loggar in nu. Men det funkade inte igår.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17