Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Helle - jag gillar lite äldre print också och tycker det är kul att shoppa dem på TS, frakten på ett linne är så liten så det funkar bra att shoppa sånt från DK. Dessa kör vi med nu:

Helle - jag gillar lite äldre print också och tycker det är kul att shoppa dem på TS, frakten på ett linne är så liten så det funkar bra att shoppa sånt från DK. Dessa kör vi med nu:

..blev en småfolk fleece här, behövde verkligen en till - har bara två lurvfleecar från småfolk i den storleken innan, och tre är väl ett minimum om sonen ska klara våren!? 
Rackamaja upphör så de har sänkt priserna lite..

Känns ju lite konstigt att sätta på sonen en 130 iom att han är 110 lång. Men den får sparas annars, den är ju så fin ju!
Tipsar lite..
Jag har letat moln Gunila Axén (?) sängkläder till vuxen säng ett tag, men tyckt de varit lite dyra, hittade de till slut lite billigare hos hippahem.se för 390kr och extra örngott för knappa hundralappen.
Nu finns en rabattkod, muppsan, som ger 20% på ett köp där - vilket gör att priset blir helt klart överkomligt och betydligt bättre än på andra ställen jag kollat på 
Så jag klickade köp, som vanligt 
(jag har inget med butiken eller bloggen att göra)
Stackars, stackars Svea!!
Min stora kille hade också massor med koppor - vi körde med kylbalsam och tavegyl.
Det fungerade ganska bra.
Om det är så att det blir kvar ärr efteråt ,är det en fördel, om man sedan kontaktar försäkringsbolaget - för vanprydande ärr - att man har uppsökt läkare. Så att problemet så att säga finns dokumenterat.
Min son har kvar några små ärr på ryggen, men det är inget vi anmält.
???