Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-05-30 21:39:01 följande:
    Klart..jag har (snart) ett helt hus till förfogande och Gekås nääära
    lillronya skrev 2011-05-30 21:37:04 följande:

Utan hund då?

Vi saknade dej!

Ja vovven klarar jag mig utan Som jag saknade er alla Hjärta
    Perfekt! Då vet vi var nästa fest hålls
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 22:05:31 följande:
    Åhhh är det nån som vet om det finns nån rabattkod till Kidelin?! Jag har blivit lite kääär....
    Vad är det du ska ha?
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 22:16:41 följande:
    En Kik Kid sommardress... Men 400 känns bara för mkt...
    Ja, det är lite mycket

Jag behöver tips på fina t-shirts till August, fick ju inte tag på säskilt mycket till honom på salgen
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 22:20:45 följande:
    Nu såg jag att dom hade 30% på valfri vara igår på mors dag... Vad ledsen jag blir!!!!

Jag hittade nog 9 t-shirts till Milo på salgen! Väldigt nöjd med det. Men Småfolk har ju många fina nu tycker jag.
    Jag tycker ofta småfolk är fina när jag tittar på dem, men de blir tyvärr knappt använda här tyvärr. Vet inte varför
    var endel med fina print på salgen, men jag fattar inte varför de ska sätta med grå rygg på alla, är inte så förtjust i det
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-05-30 22:24:15 följande:
    Hej tjejer! Ot nu men någon som vet någon mer shop än bor som har sverige klänningen?
    Du har letat efter den ett tag nu va? Har för mig att du frågat innan.
    Har de inte rätt storlek på bor?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-05-30 22:36:52 följande:
    Busbellan: jo de verkar ha den på bor men vill gärna betala med kortet då överföringen från åland har strulat på siatone och tagit lååång tid.
    googlade och hittade den på några sidor, vet ju dock inte hur det är med leverans till Åland

http://www.allavader.se/sverigeklanning-p-5783-c-690.aspx
    http://fyndiq.se/barn/barnklader/sverigeklanningen-for-flickor/
    http://www.oiidesign.se/designers.php?designerid=154&prodid=2875
  • Busbellan

God morgon!
    Idag blir det till att skicka in sista inlämningsuppgiften i skolan, sen tar jag sommarlov på riktigt
    3 mån utan några måsten alls, underbart!

• Busbellan
    Buttelina skrev 2011-05-31 08:12:34 följande:
    hej åh nästan samma här! har tenta imorgon och efter den har jag sommarlov sååå gött!
    men jag är nog allt lite yr imorse skulle jag lämna barnen 30min tidigare för dom skulle på utflykt...när jag kom till dagis så sa dom "vad gör du här så tidigt". jag sa att jag ju skulle lämna tidigare pga utflykten. Jaha ok, sa fröken bara då.. sen när jag kommer hem så upptäcker jag att jag sett fel på klockan.. jag hade råkat lämna dom 1 timme o 30 min tidigare hehe.

Snart får du slappa du också! Vad är det för tenta ni har?
    Är så glad att jag klarade vår salstenta, annars hade jag suttit ppå fredag och gjort den
    Mamma till Simon skrev 2011-05-31 08:10:08 följande:
    Det låter verkligen härligt.
    Själv börjar jobbstressen infinna sig, och då börjar jag inte förrens 1oktober...
    Då har du ju en lång sommar framför dig du också
  • Busbellan

Partymolly:
    Underbara bilder i BT, den är såå fin den klänningen! och söt tjej också Hjärta

Ang matchning till kattbyxorna. Köpte du den rosa med spetskant som fanns på salgen, den är fin till katterna

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2011-05-31 08:20:53 följande:
    jag har sista tentan den 8, 3 dagar innan jag gifter mig. Och upptäckte IGÅR att jag GLÖMT anmäla mig till den tentan Tyst Det var jag tydligen tvungen o göra senast två veckor innan. Så nu får jag inte skriva den. Får istället skriva omtentan i Augusti. Men på något sätt känns det ganska skönt...känns som det hade gått åt skogen iaf med allt annat jag har i huvudet just nu...

Sen ska jag börja sommarjobba den 13. Om jag inte får jobbet jag var på intervju för igår...*hoppas*
    Kanske var lika bra att inte göra den nu
    vad är det för sommarjobb du sökt?
    Buttelina skrev 2011-05-31 08:21:19 följande:
    psykologi och ledarskap Kräks. alla dessa jäkla teorier. blääääää. skönt att du klarade tentan jag fixade hemtentan och redovisning och grupparbetet. bara detta skitet kvar.. nu skiter jag nästan i om jag klarar den eller ej, vill bara att det ska vara över
    Låter INTE så kul nej
    Vår tenta var i hållbar utveckling och sen har vi lämnat in en jätterapport i ämnet också, men den  får vi tillbaka runt midsommar nånting så innan dess kan jag inte göra nåt i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17