Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-06-02 16:56:30 följande:
    Hm...
    Är Superfit stora i storlek?
    Dom i 19 är 12,7 i innermått. Jag tror att hennes fötter är 10.5 cm. Låter det inte lite mycket med 2 cm över på ett par sandaler?  
    Ja, om de är så stora så låter det mycket
    Våra superfit är inte särskilt stora, A har 28 i sina och tror de är 17,8 cm ungefär
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Idag blev det ingen dag på stranden som planerat, mulnade ju på alldeles för mycket, den dagen får vi ta imorgon
    Blev en runda till Växjö istället, Nora ville shoppa kläder. Hon är helt inne på såna där suits nu eller vad det heter. Blev en med korta ben på h&m och en med långa och en med korta på cubus. Sköna ser de ju ut i alla fall, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om dem

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-02 18:15:00 följande:

Tjejerna här vill också ha såna men jag gillar de inte riktigt.

Lär väl hamna såna här till sist iaf.

Ja, jag kände att när hon väl ber om något så kan hon få det.
    Händer väldigt sällan att hon ber om några särskilda kläder

Blev kläder till skolavslutningen till henne också och jag känner verkligen att hon börjar ha en egen åsikt, hade nog inte valt det här heller men ok var det ändå
    Det blev de här och en vit lite längre blus/tunka med knappar fram
    http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=14041615

Tror hon ville ha ett svart smalt skärp över sen också, då ska vi bara hitta ett sånt som passar för hennes bredd
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-02 18:37:20 följande:
    Kul att hon har lite vilja ang kläderna nu.
    De leggingsen var coola!
    Ja, det är faktiskt ganska kul
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2011-06-02 18:50:27 följande:
    Ni allvetande gurus - hur inreder man ett killrum? Vad gör man med väggarna? Tapeter? Finns det bård längre? Eller nåt annat? Jaaa, jag har varit begravd under en inrednings-sten sen födseln...
    Jag hade inte satt bård i alla fall, finns nog fortfarande men vet inte hur vanligt det är.
    ättre i så fall att dekorera med såna där bilder på väggarna som är lite lättare att ta bort

Mycket färg håller jag på i alla fall!
  • Busbellan
    annie dark skrev 2011-06-02 20:24:26 följande:
    Lite ot men ngn som har koll på converse och storlekar? Ska beställa ett par till mig själv med min syster som åker till USA på lördag. Jag har 36 ibland 35 på skor, är de stora i storlek ellr normala?
    De är ganska stora. Jag har 38 i mina converse och har annars 39-40 i skor

Hoppas Ronya svarar dig, hon har nog ungefär lika stora (små) fötter som dig och jag vet att hon köpte converse nyss
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-02 20:50:28 följande:
    Ihaaaaa!!! Tradera går över förväntan    *spännande*
    *gilla*
  • Busbellan

Funderar på om det är någon mening att tradera just nu, eller är det för nära sommaren, vad tror ni?
    Skulle ju behöva få in lite pengar innan nya molo kommer

• Busbellan

kväll har vi fått sommarens planer lite ordnade, känns skönt
    Vi är alltid så sena med att boka allt så när vi väl ska göra det finns inget ledigt kvar

Men nu blir det i alla fall en natt i vimmerby och alltså två dagar på alv. Andra dagen vi är där så är det premiär för nya mattisskogen, ska bli roligt att se
    Sen har vi bokat en vecka på camping, kommer antagligen ångra mig sen efter en vecka med August i husvagn
    Sen blir det ett par stockholmsnätter, men där räknar vi med att vi ska få tag på hotell nånstans

Ja, inga jättegrejer för oss, men jag är ju egentligen mest nöjd (och barnen med) med att ligga vid sjön här en mil hemifrån.

vad ska ni andra hitta på i sommar?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17