• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

vilka är det som ska till plastisock på ons? Jag har en plats i bilen om nån vill åka med

• h80

hon som jag skulle åka tillsammans med till plastisock har fått förhinder........så jag får åka ensam Rynkar på näsan
    får jag möte upp er?? inte roligt att vara själv

• h80
    Lalalong skrev 2010-08-03 09:36:03 följande:
    Jag ska dit och åker också ensam. Så jag möts gärna upp i alla fall!
    åh vad bra Glad vart kör du ifrån?
  • h80
    Lalalong skrev 2010-08-03 09:48:42 följande:
    Jag kör från Sjöbo! Hade du tänkt vara där tidigare och hur mycket i så fall?
    Sist var jag där 10 min innna o í princip ensam..........de flesta kom ca 10 min efter att de hade öppnat. Men lite innan kanske man ska vara där. Vet inte riktigt när. Vad har du tänkt?
    Jag har min lilla med, så jag funderar på att vara där så att jag kan amma innan det öppnar, så inte hon får för sig att bli hungrig mitt i all shopping Glad
  • h80
    Lalalong skrev 2010-08-03 09:54:43 följande:
    Ja.. Det blir kanske mer folk denna gången. Känns som fler vet om det nu.
    Jag hade väl tänkt typ 30 min innan.. Att amma innan kan nog vara en god idé!
    Hur var det med parkering o.s.v.? Är det längs gatan, så man får köra runt och leta och försöka fickparkera (Alltså leta upp ett parkeringshus i närheten och sen gå ) eller hur ser det ut?
    Ja, 30 min är nog lagom, sist blev det fickparkering Rynkar på näsan vet faktiskt inte om det finns parkeringshus i närheten. Det är i ett vanligt bostadsområde
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 17:09:53 följande:
    hejhej...

här blir det malmö imorn =) weeeeeeeeeee
    blir jag å en till tjej till från växjö=).... hon som säljer en massa me and i på fb.....
    hur dags innan ska ni var där??
    man bör ju var där när de öppnar imorn... vet ngn om det är kontant eller kort?
    kontanter bara,men det finns en bankomat precis brevid
  • h80
    H I L L A skrev 2010-08-03 17:45:17 följande:
    Hmmm...jag lyser röd men är online...skumt...Obestämd
    det gör jag också......
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 19:59:25 följande:
    hmmm det lät ju inte alls farligt=P.......hur dags ska ni var på plats?? vi åker från vxö runt 8.30 å det är 20mil ner....sen blir det lite pauser iochmed lilla melina=)
    hmm vad tror ni kan jag ha henne i bärsele? står ju att de ska väga minst 3500g å hon vägde 3060 idag..... hade velat ha bärschal men äger ingen sån i nuläget....
    vad är det för bärsele du har?
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 21:21:06 följande:
    har fisher and price bärsele... hmm syrran har ju en babybjörn men vet inte om det är samma vikt där...
    är det en sån där benen hänger utanför (som på babybjörn) isåfall hade jag nog inte haft henne i den, hon är för liten. Hon ska sitta med benen upp (som en groda) Har du ingen sjal du kan låna? Eller nått långt tyg eller nått sånt
  • h80
    Kristyr skrev 2010-08-03 21:27:50 följande:
    på BB tror jag det är 3.5 kg

på min manduca jag har tror jag det är från början för då grodar bebisen..
    japp :) det är en sån jag har. den kan man tom använda på neo till för tidigt födda.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17