• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-08-03 21:21:06 följande:
    har fisher and price bärsele... hmm syrran har ju en babybjörn men vet inte om det är samma vikt där...
    Sist jag vär där så hade en 3:e del av rummet till "kontor" o lite lager o så. Där fanns inget man kunde köpa så det var inte en massa folk som sprang där. Du kan kanske ha henne i babyskyddet o ställa henne där.
  • h80
    Kristyr skrev 2010-08-03 21:27:50 följande:
    på BB tror jag det är 3.5 kg

på min manduca jag har tror jag det är från början för då grodar bebisen..
    OT, men har du koll på hur länge man ska använda "nyfödhets-grejen" (vet inte vad den kallas)
  • h80
    Kristyr skrev 2010-08-03 21:46:15 följande:
     det stod i bruksanvisningen...  kommer inte ihåg nu. Kan kika i den i morgon om du vill? Påminn mig om jag glömmer.
    har kastat min bruksanvisning..........ska leta på nätet, hittar jag inte så frågar jag igen
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 21:50:12 följande:
    mm får se hur ja gör..... hon e en bebis som inte tycker om å ligga själv.. sen vill ja inte ha henne i babykyddet för mkt ...räcker att man åkt 20 mil ner =S....får bära henne annars.. e ju abra 3kg plutt....

vilka priser va det sist? filtar?
    150kr för luvtröjor
    50 för alla andra plagg
    20kr för mössor

filtar fanns det inte
  • h80
    movie skrev 2010-08-03 23:11:50 följande:
    Måste bara fråga om du tycker manducan är bra funderar på att köpa en sådan. Inte riktigt nöjd med babybjörn.
    jag har ju också en manduca o tycker den är toppen, har haft den till båda mina tjejer
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-08-03 22:50:33 följande:
    Vet att jag är en aningens sent ute, men om ngn har lust/ork att kolla efter en sån här till mig i liten storlek skulle jag bli superglad, gärna filt och hjälmis till om det finns.
    Vill ni ha pengar innan hojta!!
    www.pixiekids.se/suit-p-992-c-298.aspx
    är du här så inboxa mig
  • h80
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-04 10:10:44 följande:
    Å gud så skönt att höra!! Tack snälla snälla!!

Vad hade ni för markör på hjärtat? Gjorde ni fvp efter dom hittat dom?
    Jag har jobbat med "hjärtbarn" o det finns vissa fel som är lite vanligare hos barn med ds. Men det finns massor med barn utan ds som har dom hjärtfelen.
    Eftersom det är vanligare hos barn med ds så räknas det som en markör när man gör ultraljud, men det behöver inte alls betyda nått.
  • h80
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-04 10:28:55 följande:
    Va du är söt och snäll gumman Hjärta Tack snälla rara underbara du för erbjudandet, det värmer!! Men jag måste vara hemma just nu..

Det MÅSTE ordna sig!! det bara måste!!
    Duntoffla skrev 2010-08-04 10:13:17 följande:
    Ja, gör det tycker jag och kräv att få kolla det direkt. Kan de inte kolla det där måste det gå att göra det här i sthlm. Det kan ju även vara så som maddeemma skriver. Håller tummarna!
    Ja, jag ska försöka lugna ner mig o tänka, just nu är det bara virrvarr i huvudet.. FVP blir det nog. Klarar inte ovissheten, den tar kål på mig..ok. ett nytt ul är bokat om 2 veckor, måtte allt se bra ut då!!
    h80 skrev 2010-08-04 10:16:55 följande:
    Jag har jobbat med "hjärtbarn" o det finns vissa fel som är lite vanligare hos barn med ds. Men det finns massor med barn utan ds som har dom hjärtfelen.
    Eftersom det är vanligare hos barn med ds så räknas det som en markör när man gör ultraljud, men det behöver inte alls betyda nått.
    ok, så det är 50 50 eller? jag önskar nu att jag ställt mer frågor, men jag va bara så chockad där inne..
    det är lite olika beroende på vilket hjärtfel. Förstår att du var chokade där inne, men ring o prata med dom. Dom är vana vid att frågorna kommer i efterhand
  • h80
    Stormis skrev 2010-08-04 22:25:02 följande:
    BuBBelkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam HjärtaNej, nej, vi gick därifrån tomhänta Tungan ute. Nä'rå Limhamn blev dagens höjdpunkt. Screw Plastisock . Det låg brunbruna leggings på höööög! Som jag letat och varit villig att köpa gamla sletna på T. Nu har jag två nya fina att växa i. Inser när jag kollar påsen att jag kom därifrån med gamla Katvigränder samt prästkragar. Bara...
    Vilken affär ligger på limhamn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17