• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 07:49:43 följande:
    Ja helt plötsligt så fick jag en lösning på det   SOM jag kämpat!!
    Haha ja, inte lätt Tog ett tag innan jag fattade hur man taggade bilden Velade mellan den röda med äpplen eller den gröna med fåglar men tillslut fick det bli äpplisarna
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan

Inte bara massa fördelar att bo på landet inte!!

Jäkla mvc!!

Teletid tisd-onsd 8-9

Väntat en hel jädra vecka på att få prova ringa igen å idag då va det utbildning så ring nästa vecka, lär väl vara januari innan man får tag i dom {#lang_emotions_undecided}

*mutter mutter*

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-05-11 07:49:47 följande:
    Kan du inte trycka gilla på den här sidan, www.facebook.com/pages/Lucky-Little-Me/111939...#!/pages/Lucky-Little-Me/111939595487878?ref=ts LLM huvudsida, och sedan trycka på tävlingen, trycka på det fotot du gillar och där trycka på tagga....så gjorde jag och det fungerade för mig.
    Tack men de löste sig
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-11 07:54:44 följande:
    Haha ja, inte lätt Tog ett tag innan jag fattade hur man taggade bilden Velade mellan den röda med äpplen eller den gröna med fåglar men tillslut fick det bli äpplisarna
    ÄLSKAR äpplena så här blidde det den röda fina åxå {#lang_emotions_heart}
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 08:18:50 följande:
    Inte bara massa fördelar att bo på landet inte!!Jäkla mvc!!Teletid tisd-onsd 8-9Väntat en hel jädra vecka på att få prova ringa igen å idag då va det utbildning så ring nästa vecka, lär väl vara januari innan man får tag i dom *mutter mutter*
    Mäh, så dåligt! Ska dom nu ha utbildning kunde dom ju ha en extra teletid eller så just den veckan...Här var det visst teletid varje dag om jag inte minns fel och det kunde vara nog så svårt att komma fram ändå. {#lang_emotions_undecided}
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 08:19:38 följande:
    ÄLSKAR äpplena så här blidde det den röda fina åxå
    Äpplena är superfina! Fick hem grön + lila tröja samt den röda klänningen från SmåVi i förra veckan...*kärlek*
  • ängeln83

Godmorgon
    Här är det klar blå himmel och stråååålande sol{#lang_emotions_sunny}
    Fast nu ser jag att det minsann behövs en fönsterputsning

Har drömt om barnvagnar hela natten, normal man är , började smörja gubben lite smått igår och när Liam inte åker vagn längre så får jag köpa en ny till Meja.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 08:29:52 följande:
    Mäh, så dåligt! Ska dom nu ha utbildning kunde dom ju ha en extra teletid eller så just den veckan...Här var det visst teletid varje dag om jag inte minns fel och det kunde vara nog så svårt att komma fram ändå.
    Mmm... Skitdåligt!!

Finns bara en BM här och är hon borta så är de stängt {#lang_emotions_undecided}

Inte riktigt vad jag e van vid från Sthlm
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 08:32:36 följande:
    Äpplena är superfina! Fick hem grön + lila tröja samt den röda klänningen från SmåVi i förra veckan...*kärlek*
    Ja dom är UNDERBARA!! Bubblis har lila äpple tröjan idag {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17