• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:11:01 följande:
    Alltså är det någon ide att lägga ut kläder på fb, eller väntar alla på molos salgen?
    Det går snortrögt där liksom på Tradera, tycker jag...
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 11:11:43 följande:
    Det går snortrögt där liksom på Tradera, tycker jag...
    trist. men kanske man skall börja med fb i alla fall
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:17:37 följande:
    trist. men kanske man skall börja med fb i alla fall
    Ja, det är ju billigare där iaf, du slipper ju provisionen.

Vad fin Svea blev i dom lila kläderna!
    Minstingen tyckte att hon var jättegullig, en sån fin bebis...*s*
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 11:18:57 följande:
    Ja, det är ju billigare där iaf, du slipper ju provisionen. Vad fin Svea blev i dom lila kläderna! Minstingen tyckte att hon var jättegullig, en sån fin bebis...*s*
    Hihi ja min lilla bebis Hänger inte alls med här jag, hon skall ju snart börja på dagis. Lillis lilla.
  • Zvartaliljan

Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande Har bara aldrig tid för tråden längre...

Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.

Massor med underbara bilder i bt!!
    Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:11:01 följande:
    Alltså är det någon ide att lägga ut kläder på fb, eller väntar alla på molos salgen?
    jag la precis ut en del smått, fast inte molo. Får se hur det går
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-05-11 12:09:08 följande:
    Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande Har bara aldrig tid för tråden längre...Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.Massor med underbara bilder i bt!!Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen
    vad skönt :) det är ju jättebra
    har du sett mitt med. på facebook förresten?
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-11 12:09:08 följande:
    Slänger bara in ett supersnabbt hej! Jag lever fortfarande Har bara aldrig tid för tråden längre...Har iaf precis varit på bvc och efter utskällningen jag fick förra gången för 2 veckor sen då Mateo ramlat liiiite under kurvan så fick jag nu tyst på tanten...han har gått upp 630gram på dessa 2 veckor och ligger nu ÖVER sin kurva! Så där fick hon så hon teg Och det är amning...har bestämt mig för att sluta amma men inte riktigt börjat med det än då han bara kräks av ersättningen. Nu tror jag att jag väntar ytterliggare lite innan jag slutar amma för han växer ju jättebra trots allt!! Var nog bara ett tillfälligt fall på kurvan då han var sjuk.Massor med underbara bilder i bt!!Jag är SÅÅÅ shoppingsugen men försöker hålla i pengarna lite till molosalgen
    Det var bra! Milo gick upp 1kg på 2 veckor när han började få ersättning Vi var oxå på bvc idag, Lia hade bara gått upp 20 gram på 2½ vecka... Så jag måste börja ge mer ersättning, hon blir inye nöjd på amningen direkt längre heller...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17