• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Helle

Goddagens tjejer!

OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv. 
    Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2010-05-11 13:11:23 följande:
    Goddagens tjejer! OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv.  Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
    Skånes djurpark kanske om det är fint väder?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Goddagens tjejer! OT, men vi (familjen) ska åka till min syster i Malmö över långhelgen. Vi funderar på om vi ska stanna i H-borg första natten och ev tura eller göra nåt annat skoj innan vi åker ner till Malmö på fredagen eller om vi ska åka ner till Malmö på torsdagen direkt och sen ta oss runt där nere, kanske till Österlen osv.  Vad rekommenderar ni skånetöser? Vad finns det för kul för en 2-åring, en 4-åring och ett par halvtrötta föräldrar att hitta på?
    folkets park i malmö är kul
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 13:12:54 följande:
    Ligger var?
    Buttelina skrev 2010-05-11 13:13:50 följande:
    folkets park i malmö är kul
    Och vad finns det där?
  • Theina
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:11:01 följande:
    Alltså är det någon ide att lägga ut kläder på fb, eller väntar alla på molos salgen?
    jag går in och kolla på fb flera ggr om dagen för att se om där kommit in något mer kul.. SÅ LÄGG UPP mer
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Busfabriken i HBG är toppen tycker jag
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • h80
    detta är rätt kul om det regnar
    http://www.entremalmo.se/shopping/malmo/butik/kids-area.php
  • MiniM3
    Tjollabolla skrev 2010-05-11 13:12:54 följande:
    Tjolla, var det inte du som ville ha kik-kid klänningen från småvi?
    dom rear den nu :)
  • RååSa BuBBlan

Här sitter man å solar, så rullar postbilen upp brevid en och sträcker ut ett fiiiiiint IdaT paket genom rutan   DET tycker jag e shysst!!

Så himla fina va dom bläkesprutterna {#lang_emotions_heart} Å lavendel regnkläderna va helt underbara!!

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 15:31:57 följande:
    Här sitter man å solar, så rullar postbilen upp brevid en och sträcker ut ett fiiiiiint IdaT paket genom rutan   DET tycker jag e shysst!!Så himla fina va dom bläkesprutterna  Å lavendel regnkläderna va helt underbara!!
    *aviiiis*
    Jag vill också ha såna fina pyttekläder med bläkesprutter.
    Vi får väl se bilder på allt fint sen va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17