• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-11 08:38:49 följande:
    GodmorgonHär är det klar blå himmel och stråååålande solFast nu ser jag att det minsann behövs en fönsterputsning Har drömt om barnvagnar hela natten, normal man är , började smörja gubben lite smått igår och när Liam inte åker vagn längre så får jag köpa en ny till Meja.
    Å jag har drömt om ormar   *ryyys*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 09:03:36 följande:
    Å jag har drömt om ormar   *ryyys*
    Nä men FYYYY, ormar är bland det värsta jag vet, tillsammans med trollsländor *ryyyys*
    När jag och sambon träffades hade han en monster orm på 3 meter i sitt vardagsrum, mitt krav om vi skulle fortsätta träffas var att ska ormen bort
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:06:37 följande:
    Nä men FYYYY, ormar är bland det värsta jag vet, tillsammans med trollsländor *ryyyys*När jag och sambon träffades hade han en monster orm på 3 meter i sitt vardagsrum, mitt krav om vi skulle fortsätta träffas var att ska ormen bort
    Å jösses!! Hade min gubbe haft en orm hade jag ALDRIG gått hem till honom kan jag lova, hua!!! *väldans rädd*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 09:08:15 följande:
    Å jösses!! Hade min gubbe haft en orm hade jag ALDRIG gått hem till honom kan jag lova, hua!!! *väldans rädd*
    Ha ha, det gjorde jag inte heller, vi bodde i min lägenhet tills han gjort sej av med den Och hos hans föräldrar kunde jag inte heller va, dom hade 5 äckliga ormar i sitt vardagsrum.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

jompa

Sötfisar i BT{#lang_emotions_heart}
    Herregud så stora dom har gått och blivit

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:26:05 följande:
    jompaSötfisar i BTHerregud så stora dom har gått och blivit
    Japp de har blivit stora ungar nu, vilket jag tycker är ganska skönt. Även om den lilla har en trots som inte är utav denna värld
  • ängeln83
    jompa skrev 2010-05-11 09:28:31 följande:
    Japp de har blivit stora ungar nu, vilket jag tycker är ganska skönt. Även om den lilla har en trots som inte är utav denna värld
    Ha ha, känner igen det där, Liam är numera omdöpt till herr trots O Meja har sina perioder hon också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:30:08 följande:
    Ha ha, känner igen det där, Liam är numera omdöpt till herr trots O Meja har sina perioder hon också.
    Har hört många som säger att tjejer är värst och i vårat fall håller jag med helt och hållet. Sonen var en fis i rymden jämfört med detta.
  • ängeln83
    jompa skrev 2010-05-11 09:31:10 följande:
    Har hört många som säger att tjejer är värst och i vårat fall håller jag med helt och hållet. Sonen var en fis i rymden jämfört med detta.
    Jag tror nog också jag kan instämma i det. Liam var världens snällaste som liten, det är väl först nu han börjat bli besvärlig, men 3 års trotsen smyger väl ingen förbi
    Meja har gnällt från start och varit mycket mer krävande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:33:05 följande:
    Jag tror nog också jag kan instämma i det. Liam var världens snällaste som liten, det är väl först nu han börjat bli besvärlig, men 3 års trotsen smyger väl ingen förbi Meja har gnällt från start och varit mycket mer krävande.
    Jag kan längta tillbaka som bara den till tiden när P var liten och go, han var en fröjd att ha och göra med som bebis.

Men var tid har sin charm i och för sig och nu är det kul och se hur duktig han är och lär sig nytt varje dag, både bra saker och en massa hyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17