Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-07 12:14:15 följande:
    ska du sälja en eller Tungan ute
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    Nepp
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:53:33 följande:
    äsch din korv
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:05:14 följande:
    haha jag avskyr också Kent, sambon blev helt chockad när jag sa att jag skulle sjunga en Kentsång Flört
    Men texten är så fiiiin...tappade bara en ton där när jag tittade på min morbror som satt o grät när jag sjöng...fick snabbt titta bort o tänka på annat för att inte börja lipa själv...
    Jag är jätteglad för att han kom men man blev liksom nedstämd samtidigt av att se honom...o så börjar han gråta på allt...han bad mig sjunga för honom sen när det blir dags...då brast det, fy vad jag grät när han sa så Gråter vet inte om jag kommer klara av o sjunga då...
    VAd fint du kan sjunga!! Vad fint att kunna sjunga så på sina barns dop!!
    Ögonen är helt fulla med tårar här.
    Har en dålig dag så tårarna har hängt där flera gånger redan och så det här fina....
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:16:50 följande:
    åh men gumman, varför en dålig dag? Hjärta
    Ja du....
    Du vet ju historien om M och hennes skola och "kompisar"...
    Hade en diskussion med hennes klassföreståndare idag ang detta och blev då mycket bekymrad över vad det är för folk som formar våra barn i skolan. Fick nóg höra de flesta fördommar ang unga föräldrar och annat pack som inte kan ta hand om sina barn. Fast i förklädda fina ord...
    Det var alltså vi som inte kunde hjälpa M på rätt sätt. Inget fel på de andra barnen....
    Många tårar av ilska och frustration är det idag...
    Och min fina tös håller huvudet högt men längtar väldigt mycket till sommarlovet.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-06-07 14:15:13 följande:
    usch vad hemskt stackars din morbror förstår att det var känslomässigt
    lillronya skrev 2010-06-07 14:12:02 följande:
    VAd fint du kan sjunga!! Vad fint att kunna sjunga så på sina barns dop!!
    Ögonen är helt fulla med tårar här.
    Har en dålig dag så tårarna har hängt där flera gånger redan och så det här fina....
    har du en dålig dag vännen? *kramar*
    Tack! Det behövs...
  • lillronya
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-06-07 14:28:36 följande:
    Men fyyy vilket skitsnack från skolans sida!
    Borde dom inte hjälpa istället för att stjälpa...
    Jo...
    De tycker väl att vi är besvärliga för vi har gått vidare med det hela till skolchefen...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:29:50 följande:
    Men vad fan så arg jag blir!!! Skrikandes det har ABSOLUT INGENTING med unga föräldrar o göra, snarare tvärtom!! Du är så ung så du har färskt minne om hur det kan vara. Min mamma var 34 när hon fick mig o hon gjorde INGA RÄTT när jag blev mobbad o utfryst!! Inte förränns hon efter MYCKET tjat och många tårar gick med på att låta mig byta skola.
    Så ta absolut inte åt dig, den människan vet inte vad hon pratar om!!
    Gammal kärring är hon eller??
    Japp gammal kärring är hon...

Tar åt mej för jag tycker hon har så fel. Vi lägger ju all vår tid på våra barn och värderar de högst av allt.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:42:07 följande:
    Du är en underbar mamma HjärtaHjärta låt inte henne trycka ner dig!! Tycker du ska gå vidare med hennes beteende...jag hade inte accepterat att bli behandlad på det viset, rena diskrimineringen.
    Din dotter bbehöver hjälp, det är inte ni som misslyckats med uppfostringen utan snarare de andra barnens föräldrar...
    O så anser jag faktiskt att denna klassföreståndare precis sysslade med vuxenmobbning mot dig...så kanske en del i problemet ligger hos henne?
    Det är vidare. Förmodligen därför hon hugger så. Hon känner sej nog trängd.
    Min mamma driver det. Jag orkar inte...
    Även beteendet idag mot mej och även en piskussion hon haft med M idag är också vidare.
    M slutar nian på fredag och längtar dit. Så striden för henne i den skolan är över. Men den där läraren ska nog få dina fiskar värmda iaf.
    Det gör ju intesaken bättre att de haft 7 klassförestånader på tre år...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:42:07 följande:
    Du är en underbar mamma HjärtaHjärta låt inte henne trycka ner dig!! Tycker du ska gå vidare med hennes beteende...jag hade inte accepterat att bli behandlad på det viset, rena diskrimineringen.
    Din dotter bbehöver hjälp, det är inte ni som misslyckats med uppfostringen utan snarare de andra barnens föräldrar...
    O så anser jag faktiskt att denna klassföreståndare precis sysslade med vuxenmobbning mot dig...så kanske en del i problemet ligger hos henne?
    Tack, förresten! Det värmerHjärta
  • lillronya
    Preggi skrev 2010-06-07 14:52:01 följande:
    Hoppas det löser sig.. Så tröttsamt med gamla kärringar..
    Klart att man tar åt sig även om man vet att man har rätt...
    Våra vänner går igenom liknande och jag ser hur ont det gör dom.. Skolan anklagar dom för allt möjligt... Hoppas att det blir bra till slut!{#emotions_dlg.flower}
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    Tack för dina ord.
    Det blir nog bra nu i gymnasiet, hoppas jag.
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 14:52:12 följande:
    ja om inte för Ms skull så för de kommande barnen (och deras föräldrar) som hon ska ha hand om så behöver den kvinnan få sina fiskar varma och ändra sitt beteende...

Roligt att hon nu ska börja gymnasiet, vad har hon valt för linje? Vart ska hon börja gymnasiet? Hoppas hon får många nya kompisar där.
    På gymnasiet märkte jag direkt att många hade mognat...där förekom absolut inte mobbning i den utsträckningen. Snackade någon skit så tyckte man snarare illa om denne...
    Jag trivdes jättebra i gymnasiet med många vänner, jag flyttade 13 mil bort från barndomshelvetet och bodde med en klasskompis. Är kvar i samma stad idag...
    Hon ska gå fordon i Ängelholm. Så det blir ny skola, ny stad och förhoppningsvis nya vänner.
    För mej blev också skolan mycket bättre i gymnasiet. Kanske är det så för oss som är lite "lillgamla"?
    Hon ska också börja spela innebandy igen till hösten i ny klubb. De har ringt och bett henne komma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17