Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu kom hon hem alldeles för tidigt. Måste kolla läget....

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 15:08:12 följande:
    hoppas det inte hänt något...
    kramar till finaste sötaste tjejen! Så go o fin tjej ska inte behöva ha det så tufft Hjärta
    De hade bara fått sluta tidiagre efter en utflykt. Skönt!
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-06-07 15:16:17 följande:
    Amen va f*n!!! Nu j*vlar blir jag förbannad på den där hålan!! Är det nån lärare som varit med länge? *grrr* Hur sjutton skall unga kunna växa upp och bli bra förebilder för sina barn när inte vi vuxna kan agera vuxet?!?!? Åh vad jag blir trött!
    Hoppas verkligen allt är bra med tösen och skickar massor av kramar till henne!
    Det är så skönt att någon mer blir arg, för ibland tvivlar jag på om jag överreagerar eller inte.
    Hon är i 55årsåldern så  jag antar att hon hängt med ett tag, men inte på den  här skolan vad jag vet.
    Alltså inte sen vi gick där iaf.

M är besviken på sin lärare nu mer än någonsin, men ändå glad för just nu håller de ihop i klassen. Antagligen för att det är sista veckan de går ihop.
    "Problemet" är ju att ingen verkar tycka illa om henne men hon hamnar ändå utanför hela tiden...
    Nu är hon iaf bjuden på festen på onsdag som hon tidiagre var den enda som inte var bjuden på. Hmmm vilken knepig mening det blev.
    Hon ska nog gå för själva sakens skull. Trevliget med avskedsfest, men hon går med blandade känslor.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 15:30:24 följande:
    Mitt "lilla" paket från POMPdeLUX är redan skickat- vad roligt med snabb service från,för mig, ett nytt ställeSolig Spännande också med danskt fast som ändå känns väldigt odanskt
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Låter bra, men min erfarenhet säger att det tar ytterligare några dagar tills det dimper ner.
    Sist fick jag ett sånt mejl den 26e och paketet kom den 31e.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 15:30:24 följande:
    Mitt "lilla" paket från POMPdeLUX är redan skickat- vad roligt med snabb service från,för mig, ett nytt ställeSolig Spännande också med danskt fast som ändå känns väldigt odanskt
    Kanske ska lägga till att kläderna är superfina och det känns som att det är bra kvalite på de.
    Gillar också attd e är danska.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 15:40:15 följande:
    Ja det ska ju hitta hit från Danmark också och dansk logik är sällan logisk enligt mitt tycke

Skönt för din tös att få en nystart till hösten,jag säger som jag alltid har sagt till dig. Kärleken som ni har satt barnens ryggrad kommer att bära dem genom livets dalar och topparHjärta
    Man kan ha mycket i livet men har man inte kärlek så har man egentligen ingenting! Med tanke på din fina goa familj så är ni rikare än vad bra många andra är
    Skickar dock styrka till dig eftersom det är tungt att bli så frustrerad och ledsen*kram*
    Åååå tackHjärta
    Jag tror ju också attdet viktigaste man kan ge sina barn är tid och kärlek. Vi har konstaterat att utan den tryggheten hon har i sej själv och den livsglädjen så hade hon förmodligen inte hållt ihop igenom det här.
    Nystart blir nog bra, hoppas jag! Måste tro det!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-06-07 15:36:11 följande:
    jag har fortfarande inte fått mitt paket från spojl Rynkar på näsan
    den 20 skriver hon att hon skulle skicka dagen efter...
    den 1 skriver hon att det är skickat den 30...

fortfarande inget paket o luktar bara skumt för mig...vill ju ha den där dräkten!!!
    Men vad surt!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-06-07 18:58:47 följande:
    Nu har jag läst tillbaka..

Liljan: jag fick gåshud!! shit va duktig du e på o sjunga!! o såån fin tårta, bedömt av mig o mina döttrar, den stora sa bara åhhh, jag önskar du kunde va så duktig på o göra tårta Drömmer

Ronya; STOR kram Hjärta både till dig o M... sån kämpe till tjej du har!!! hoppas verkligen hon får det bättre utan surkärringen på skolan!!
    tyvärr e synen på unga föräldrar helt jävla förvriden *ja, jag e oxå en "sån" som får utstå en del konstiga frågor o kommentarer*
    du verkar vara en sån supermamma ju {#emotions_dlg.flower}
    det som inte dödar härdar..
    * 3 underbara busfrön *
    Tack så mycket!!!
  • lillronya

Hej i tråden!
    Nu har vi varit på grillkväll med Nikitas klass. Trevligt!
     Vad händer här?

• lillronya
    Stormis skrev 2010-06-07 21:57:47 följande:
    Läste tillbaka nyss. Usch, vad tråkigt .

Annars så tror jag att det är dags att rodda ihop Katvig på lördag Drömmer. Du ska inte med?

Och du - ang Pompdeluxe. Om K är 88-89 cm så "måste hon ha 92 va? 98/104 drunknar hon i? Jmf med Anjelin. Dessa är ju bara sååå snygga:
    www.pompdelux.se/p/webshop-webshop-girl-short...
    Men dessutom är kanske de knapparna dumma? Knappast nåt som hon fixar själv, men hur viktigt är det för en tre-åring? Kan de ALLTID gå på toa själv i alla kläder?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Ja det är trist och värre blev det sen. Men det är en annan historia...

Jag har inte fått hem något från pompdelux till A ännu. Större än 92 tror jag inte du ska ha. Jag tog 92 i klänning till A för jag är allergisk mot för långa ju.
    Har bara fått hem fina kläder till M därifrån. Hon är 150 cm och jag beställde 146/152 och det var perfekt. Så det verkar stämma med barnets längd.

Nä de behöver inte kunna gå själv på toa i allt. Ibland kan man ju hjälpa till med ett par knappar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17