Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden ![]()
Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden ![]()
Haha då är jag precis efter dig då :) hade 60 på slutet :)
De ringde mig förut. Allt mitt fanns förutom ett set med babylakan.
Har idag insett hur illa det är för självförtroendet att vara ute och springa med sina barn. Nora är ju i den åldern när man kan springa hur långt som helst utan att bli trött.
Hon var med mig på min runda idag och dels stannade hon och skulle knyta skon och kläcker ur sig "spring du vidare, jag kommer sen" hmm, jag vet att hon kommer ifatt, men hon behöver väl inte vara så förbannat tydlig med det
Och så springer jag där och flåsar under 4 km medan hon tar skutt över och upp på alla stenar och stubbar under rundan, bara för att det är roligt.
Tror inte hon får följa med något mer ![]()
vad tycker ni man ska ta på Ella imorgon när hon ska på skolavslutning? Alldeles för mycket fina kläder i garderoben så jag får beslutsångest ![]()
Fy vad svårt det är att få saker gjorda ibland
Idag har jag äntligen fått tummen ur och ringt försäkringsbolaget för Noras celiaki
Så mycket som man betalat till dem nu så ska man minsann utnyttja när man kan få ut pengar.
Har ju varit minst sagt negativt inställd till de där försäkringarna sen vi märkte att väldigt mycket är undantaget och inte ger ersättning
Hur som hellst får vi ersättning för Nora, men först 1 år efter att diagnosen är ställd. Blev dock positivt överraskad när hon jag pratade med själv påpekade att de brukar betala ut ersättning för den dagen biopsin gjordes så det gjorde hon med en gång. Hade jag inte haft en tanke på