Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-06-15 22:51:50 följande:
    Ja det stör jag också mej på.
    Köpte ändå till E igår. Han kan ha de även om kallingarna blir en liten aning för stora.
    A kan inte ha det ihop.

Är så himla nöjd med min ajabajashopping så det är inte klokt!
    Kan tänka mig att det går lite lättare med kallingarna också eftersom de är lite längre. Trosorna åker ju verkligen in i rumpan om de är för stora. A är ju inte så bred om rumpan heller direkt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2011-06-15 22:53:29 följande:
    Ja e likadan, reor gör mig galen, har nu tredje babyklänningen påväg hem denna månad och jag har fortfarande ingen tjej. Däremot har mina pojkar en liten kusin som kommer att få garderoben överfull av molosar snart Flört
    haha
    Ja, jag shoppar ju i alla fall till MINA barn
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 22:55:12 följande:
    Jag tror nog ni behöver den.

Jag ska dit någon dag snart så jag tänkte inte beställa, men det är svårt.
    ja, den och ett par colibrileggings i större storlek skulle vi faktiskt behöva
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 23:06:37 följande:
    Ja precis så är det.
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:58:41 följande:
    ja, den och ett par colibrileggings i större storlek skulle vi faktiskt behöva
    Jag måste också hamstra lite leggings snart.
    Vilken stl köper du på de nu?
    Köper både 110 och 116 beroende på vad jag hittar. Har märkt att det knappt skiljer något i midjan så båda funkar. 104 sitter verkligen precis nu och de som är i 98/104 använde vi men de är egentligen för korta

De kan vara lite stora innan tvätt, men jag tycker de drar ihop sig rätt mycket
  • Busbellan

Japp, en beställning på annacill blev det, var ju bara tvungen att kolla hur mycket som fanns på t-kontot först

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 23:15:47 följande:
    Gissade det.
    Jag köper 110 till A.
    Busbellan skrev 2011-06-15 23:09:25 följande:
    Japp, en beställning på annacill blev det, var ju bara tvungen att kolla hur mycket som fanns på t-kontot först
    Härligt!
    Nu kan jag snart börja sälja av alla i 104 tror jag, börjar få ett lager i större storlekar nu
    Provade ju 116 i gemstone idag och funkade alldelles utmärkt tack vare rynket nertill på dem, därför fick 104:orna åka
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 23:19:29 följande:
    Ska M göra som jag så blir det barnbarn om lite mer än två år.

Hängslejeans är jättesvårt att få tag i. När de här släptes på kappahl tog de slut överallt. Det var en tjej i lindextråden som köpte dessa till oss och skickade.
    Prova att efterlysa där.
    Fast gå upp lite i stl de är ganska små.
    Name it brukar ju ha hängslejeans ibland också, men de kanske bara brukar finnas upp till 98
  • Busbellan

Återstår att se om hon följer i dina fotspår
    Jag får i så fall vänta 8 år på att Nora ska få

• Busbellan

Ja det var det jag kände nyss. Helt plötsligt hade vi inga leggings, men nu har det ordnat till sig

• Busbellan

Fick hem katterna idag också. Fattade ju inte förrän nyligen att jag gillade det printet

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17