• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Hallå!
    Fick min ajabaja order idag, allt fanns! Milo blev superglad för linnena, safari och bilskrot. Men jag blev allt besviken på Bonbon... Trodde nog den skulle vara mer... färgglad eller nåt... Alldeles för röd för min smak med

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan

Typiskt sossarna, samhället ska tydligen uppfostra barnen för inte kan väl föräldrarna klara det själva.

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-16 16:56:41 följande:
    Typiskt sossarna, samhället ska tydligen uppfostra barnen för inte kan väl föräldrarna klara det själva.

Läste vidare nu och i deras (SSUs) förslag ska det vaa obligatorisk förskola från 1 år. Alltså vad håller de på med?

Måtte inga såna lagar gå igenom innan mina barn har börjat skolan.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 16:53:10 följande:
    Hallå!
    Fick min ajabaja order idag, allt fanns! Milo blev superglad för linnena, safari och bilskrot. Men jag blev allt besviken på Bonbon... Trodde nog den skulle vara mer... färgglad eller nåt... Alldeles för röd för min smak med
    Åh det var snabbt!
    Hoppas mitt postades idag. betalade in och mejlade kopia.

Trist att du inte gillade bonbon så mycket. Jag har inte sett det irl heller ännu.:)
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan

Colibrileggingsen var slut på annacill :( Förresten när det gäller bonbon så tycker jag nog inte sommarsuiten är så fin som de andra plaggen, men jag är inte så förtjust i grått och det var väl det på den.

Mamma till Nora, August och Ella
  • MammaT
    lillronya skrev 2011-06-16 16:58:54 följande:

Läste vidare nu och i deras (SSUs) förslag ska det vaa obligatorisk förskola från 1 år. Alltså vad håller de på med?

Måtte inga såna lagar gå igenom innan mina barn har börjat skolan.

men det kan dom väl inte få igenom
  • MammaT
    lillronya skrev 2011-06-16 17:15:33 följande:
    Nä det får man ju verkligen inte hoppas att de får!
    eller så kan dom börja förskolan samma dag som de skrivs ut från bb så kan mamma börja jobba den dagen också tänk va smarta barn vi får då de lär sig läsa innan de ens kan prata
  • Mawe123
    lillronya skrev 2011-06-16 17:15:33 följande:
    Nä det får man ju verkligen inte hoppas att de får!
    Jagar hängslisar igen, och har fått lite napp nu.. Vilken stl har du till E och hur lång är han?
    William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17