• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    MammaT skrev 2011-06-16 17:18:21 följande:
    eller så kan dom börja förskolan samma dag som de skrivs ut från bb så kan mamma börja jobba den dagen också tänk va smarta barn vi får då de lär sig läsa innan de ens kan prata
    Ja det haed ju varit perfekt!
    Blir så trött på att man ska anses som konstig när man vill ha sina barn hemma till de börjar skolan.

Enl en annan artikel där så är det 92 eller 94% av treåringarna som går i förskolan.
    Resten är antingen invandrarbarn som är hemma pga språkstrul eller ungar som bor för långt ut på landet för att föräldrarna ska köra till förskolan varje dag. Istället har de ordnat privat barnomsorg.
    Så är det...

Barnen som är hemma med sina föräldrar för att familjen valt att göra så finns tydligen inte i det här landet längre....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2011-06-16 17:22:07 följande:
    Jagar hängslisar igen, och har fått lite napp nu.. Vilken stl har du till E och hur lång är han?
    Åh vad bra att du fått napp!
    Han är en meter lång.
    Kilar ut till tvätten och kollar stl.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-16 17:23:01 följande:
    Ja det haed ju varit perfekt!
    Blir så trött på att man ska anses som konstig när man vill ha sina barn hemma till de börjar skolan.

Enl en annan artikel där så är det 92 eller 94% av treåringarna som går i förskolan.
    Resten är antingen invandrarbarn som är hemma pga språkstrul eller ungar som bor för långt ut på landet för att föräldrarna ska köra till förskolan varje dag. Istället har de ordnat privat barnomsorg.
    Så är det...

Barnen som är hemma med sina föräldrar för att familjen valt att göra så finns tydligen inte i det här landet längre....
    Ja, visst är det konstigt Obestämd

Med tanke på att vi som varit hemma med barnen drygt 2 år anses lite konstiga så kan man ju bara tänka sig hur ni som varit hemma flera år till är
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mawe123
    lillronya skrev 2011-06-16 17:24:00 följande:
    Åh vad bra att du fått napp!
    Han är en meter lång.
    Kilar ut till tvätten och kollar stl.
    Bussigt!!

Min är nog 103 cm nu tror jag.. så svårt med storlekar.
    William 000213, Lowe 070712
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2011-06-16 17:30:35 följande:
    Bussigt!!

Min är nog 103 cm nu tror jag.. så svårt med storlekar.
    110 har vi och där är gott om plats. Iaf på längden.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-16 17:27:23 följande:
    Ja, visst är det konstigt Obestämd

Med tanke på att vi som varit hemma med barnen drygt 2 år anses lite konstiga så kan man ju bara tänka sig hur ni som varit hemma flera år till är
    Vi är helkonstiga.
    Dessutom är det ju bara barnen som är hemma på heltid, inte vi föräldrar. Det är ännu konstigare.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-16 17:32:20 följande:
    Vi är helkonstiga.
    Dessutom är det ju bara barnen som är hemma på heltid, inte vi föräldrar. Det är ännu konstigare.
    jag menar de måste ju vara hur efter som helst nu
    Det är ju bara att se på mig som var hemma hela uppväxten, jag är ju inte riktigt normal
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-16 17:34:33 följande:
    jag menar de måste ju vara hur efter som helst nu
    Det är ju bara att se på mig som var hemma hela uppväxten, jag är ju inte riktigt normal
    Ja alla våra barn är helt förstörda. Fattar nada i skolan och funkar inte alls socialt.

Jag är lika kass jag.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-16 17:36:35 följande:
    Ja alla våra barn är helt förstörda. Fattar nada i skolan och funkar inte alls socialt.

Jag är lika kass jag.
    Inte konstigt vi funkar så bra ihop då
  • Mawe123
    lillronya skrev 2011-06-16 17:31:26 följande:
    110 har vi och där är gott om plats. Iaf på längden.
    Perfekt, det fanns ett par 110:or i skellefteå så nu är de undanlagda åt oss - tackar!!
    William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17