• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr

Alltså ni ska rösta på bästaste småtting! Nä inte min butik osv... Men skulle vara himla kul om småtting fick vara med på underbara barn mässan i höst

• Be Lu

Vet ni om Disco printet finns som leggings någonstans? Skulle vilja ha alp printet printet som leggings, har någon sett någonstans så ska jag genast köpa

• kitty79

Ang tvätt ..Jag har hört att alla plagg som är vita på baksidan ,som tex molos är när man vränger dem ska tvättas med vit tvätt ,rät eller fel det vet jag inte ,men jag har aldrig vart med om att få vittvätten msissfärgad ,dock så har jag vart med om att få molo print dassiga om de har åkt med i "kulör/pastell" högen.

Nyfiken ,varför skall man ej tvätta med frotte ?

• Helle
    kitty79 skrev 2011-06-30 22:44:33 följande:
    Ang tvätt ..Jag har hört att alla plagg som är vita på baksidan ,som tex molos är när man vränger dem ska tvättas med vit tvätt ,rät eller fel det vet jag inte ,men jag har aldrig vart med om att få vittvätten msissfärgad ,dock så har jag vart med om att få molo print dassiga om de har åkt med i "kulör/pastell" högen.

Printen kan ruggas upp när man tvättar med frotté, ge mer ludd och bli allmänt inte fint
  • annie dark
    Helle skrev 2011-06-30 23:15:58 följande:
    Printen kan ruggas upp när man tvättar med frotté, ge mer ludd och bli allmänt inte fint
    Jag tvättar inte med frotte då jag inbillar mig att det luddar av sig.
    Tvättade här om dagen våra lurvar för första gången och slängde in en keps också, den var väldigt luddig, fick plocka den ordentligt inann den såg ok ut igen.
  • Be Lu
    kitty79 skrev 2011-06-30 22:44:33 följande:

Det var precis så jag menade, de har fått gå med lite pastell men hädanefter blir det med enbart vitt.
    Googlade colour catcher och hittade en sida som skickar gratisprover så nu är det på väg med.
    Trevlig helg!
  • kitty79
    Helle skrev 2011-06-30 23:15:58 följande:
    Det borde jag ju kunnat begripa man man tycka ;) Låter väldigt rimligt.
    Gott att man lärt sig något idag med !
  • Maliten
    3småttingar skrev 2011-07-01 18:30:31 följande:
    Tror ni det kommer en unicorn filt? Är dolls filten fin, hade gärna sett stora bilder om det är nån som har, alltså hela filten :)
    Beställde en igår Hoppas (och tror) att den är jättefin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17