• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    imsa skrev 2011-08-09 00:29:00 följande:
    what!?
    nu blir jag lite sur...jag har stått med på deras mailinglista om utförsäljningarna men inte fått ngt...snyft!
    det brukar vara i början av sommaren... det var i slutet av maj/början av juni. Men du missade inte så mkt. Det var mest skit iaf i sthlm.
  • annie dark

Kan tipsa om hanazacka som har 50%, fick  mejl av dem. Logga in så syns erbjudandet. har bla småfolk. Köpte två tröjor för 200 kr, kan hämta så jag slipper frakten.

www.hanazacka.se

• Enensammamma

Hejsan! Vet att jag inte hänger i tråden men ja, jag köper mkt danskt iaf Nu har Molos underbara overaller kommit och jag undrar. Är molos mössa bra? Sitter den åt ordentligt? Alltså går det att dra åt ordentligt när den fästs med kardborre? Värt att köpa?

• H o p e

Lite nya lurvar har inhandlats från LLM till hösten, bilder finns i bildtråden!

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • sesssan

Inngen so mvill sälja en girly rainbow långarmad klänning till mig eller?? stl 110 söker jag..är dom stora i stl..fundrar på om jag vågar beställa en 104..

• Busbellan
    sesssan skrev 2011-08-09 21:52:36 följande:
    Inngen so mvill sälja en girly rainbow långarmad klänning till mig eller?? stl 110 söker jag..är dom stora i stl..fundrar på om jag vågar beställa en 104..
    Finns de som långärmad klänning i större storlekar? Trodde bara de fanns på baby
    De i större storlekar har jag för mig är nattlinnemodellen, alltså lååånga.
    Men jag kan ha fel
    Mamma till Nora, August och Ella
  • MejaKiZnic

Om man ska sälja molo-linnen ska man sälja de i ett stort paket eller var för sig Obestämd svårt att sälja Molo nuförtide Tyst

♥мєℓιηα
  • Busbellan
    MejaKiZnic skrev 2011-08-09 22:29:20 följande:
    Om man ska sälja molo-linnen ska man sälja de i ett stort paket eller var för sig Obestämd svårt att sälja Molo nuförtide Tyst
    Ärligt talat hade jag nog sparat på linnena till nästa vår, tror inte de går så bra nu när sommaren snart är slut tyvärr
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2011-08-09 22:29:20 följande:
    säger som busbellan spara dem till nästa sommar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17