• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • backi2008
    Elvipa skrev 2011-08-11 21:20:23 följande:
    har inte sett men tycker att den gröna overallen är fin ändå. Barn syns i dem så att förskolepersonal har mer koll på dem. Har haft en rainbow i vintras och personalen var så glada att min son hade en så bra overall. Även när det var mörkt så visste de var han var någonstans.
    Får nog ta mig till butik och kolla på den. Är inte så förtjust i neon färger och maken är det definitivt inte....
    Emil min solstråle
  • MejaKiZnic

Jag är himla sugen på en rainbow men samtidigt så funderar jag på en rocket Solig får bli ett besök till Malmö för att hitta årets overall. Måste sälja lite på Tradera först.

Mitt Salg-sug börjar komme nu Drömmer

♥мєℓιηα
  • molnen
    Busbellan skrev 2011-08-11 15:46:13 följande:
    Jag har tyvärr aldrig testat de mössorna, använder nästan bara rånis i olika tjocklekar tycker nog inte den är så hemskt fin heller
    Vilket märke på rånis ? molo? de stickade eller de i trikå? är dessa vindtäta ? (vi hade reimas rånisar i ull som är vindtäta och de är nog de bästa mössor vi haft ). Den nya stickade molorånisen rosa med röda stjärnor  var jag lite sugen att köpa
  • Enensammamma
    backi2008 skrev 2011-08-11 21:13:44 följande:
    Någon som sett årets Molo overaller i butik? Hur skrikit grön är den gröna? Hade hoppats på en fin grön, typ mossgrön färg. Sonen har önskat sig en grön overall i år men på bild ser den hemskt lysande ut

Den är ju fullkomligt UNDERBAR tycker jag. Försöker övertala dottern just nu
    molnen skrev 2011-08-12 10:25:19 följande:
    Vilket märke på rånis ? molo? de stickade eller de i trikå? är dessa vindtäta ? (vi hade reimas rånisar i ull som är vindtäta och de är nog de bästa mössor vi haft ). Den nya stickade molorånisen rosa med röda stjärnor  var jag lite sugen att köpa
    Är inte stjärnorna oranga? Därför jag är tveksam :/
  • Tynne

OT men vill bara tipsa om att ellos.se har tagit bort "exklusiv" på alla kavatskor, så nu funkar alla rabattkoder på dom igen =)
    Dom insåg kanske att dom fick sälja dåligt med kavatskor

• Busbellan
    molnen skrev 2011-08-12 10:25:19 följande:
    Vi använder både de stickade, de i trikå och lurvrånisar De stickade tycker jag sitter lite bättre på än lurven och de i trikå har vi när det inte är så kallt ute
    Molo har vi haft mest med förra året hade vi även tjocka från miniature, de har ull utanpå och fleecefoder och sitter superbra på
    Mamma till Nora, August och Ella
  • CamillaJ

Fick idag hem fina klänningen Autumn Blossom trodde den var gul som på bilden i hals och armslut? Men den var ju neon orange.. hmm...

Butte- Köpte ju tights ifrån dej , tänkte den skulle passa till dom ?
    Dom kanske gör det endå ?

Ajja hur el hur var den fiiiiiin men guuuud så höstig !!

Blev en hel del OT NS

Svarta hooden, Army byxorna samt svarta joggisarna , svart blå och cerise mössa men alla var grymt stora..!              

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • Buttelina
    backi2008 skrev 2011-08-11 21:13:44 följande:
    Någon som sett årets Molo overaller i butik? Hur skrikit grön är den gröna? Hade hoppats på en fin grön, typ mossgrön färg. Sonen har önskat sig en grön overall i år men på bild ser den hemskt lysande ut
    vilken strl söker du? har ev en grön från förra året
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17