• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • molnen

är Molos handskar (de med långtskaft) varma ? är de värda sitt pris ? fanns ju så roliga färger och lätt för barnen att hitta sina vantar "de neonrosa är mina"

• prinsessa05och08

Hej!

Någon som har en rabatt kod på Ellos 50% el. mer och fri frakt gärnaKyss Skulle bli sååå glad!!!

Tack på förhand!!!

• Rocktroll
    H o p e skrev 2011-08-09 21:30:15 följande:
    Lite nya lurvar har inhandlats från LLM till hösten, bilder finns i bildtråden!
    Vilken storlek köpte du till dottern? Tror min tjej är nästan lika stor men har ingen aning om vilken storlek hon ska ha.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Buttelina
    molnen skrev 2011-08-12 21:18:47 följande:
    är Molos handskar (de med långtskaft) varma ? är de värda sitt pris ? fanns ju så roliga färger och lätt för barnen att hitta sina vantar "de neonrosa är mina"
    dom hade gärna kunnat vara billigare men bra är dom. suveräna enligt mig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • backi2008

Var i butik i dag och kollad årets Molo overaller den gröna är verkligen neon i färgen! Behöver dock inte sörja färgerna då jag provade dem på sonen och årets sitter inte alls bra på min knubbis. Han är 103 cm och 19 kg, 110an satt bra i gren och lagom långa i ben längd men var för trång över ryggen. Smet in i ärmhålorna på ett mycket ful och troligtvis obehaglig vis. 116 blev för långa i benen. Förra året satt den så fint.

• Buttelina
    backi2008 skrev 2011-08-13 16:12:49 följande:
    Var i butik i dag och kollad årets Molo overaller den gröna är verkligen neon i färgen! Behöver dock inte sörja färgerna då jag provade dem på sonen och årets sitter inte alls bra på min knubbis. Han är 103 cm och 19 kg, 110an satt bra i gren och lagom långa i ben längd men var för trång över ryggen. Smet in i ärmhålorna på ett mycket ful och troligtvis obehaglig vis. 116 blev för långa i benen. Förra året satt den så fint.
    hmm min son var 105cm förra vintern och vägde 20kg. och han hade 116 i overall. molos..
  • molnen
    Buttelina skrev 2011-08-13 16:00:03 följande:
    dom hade gärna kunnat vara billigare men bra är dom. suveräna enligt mig
    Tack för svar Då blir det några par för dom är ju supersnygga ,ska bara välja vilka
  • backi2008

Butte- sonen lär vara lika stor som din var i vintras när det är dax att använda overallen. Upplevde du benen väldigt långa? Enl tjejen i affären så är modellen den samma i år och att sonen troligtvis ändrat sina proportioner sedan förra året. Blir att prova polarns när de kommer och hoppas de är lite längre och bredare i överkroppen då jag misstänker att Molos var för smal och kort i år. Vilketfall så vågar jag inte nätshoppa

• Buttelina
    backi2008 skrev 2011-08-13 17:47:40 följande:
    Butte- sonen lär vara lika stor som din var i vintras när det är dax att använda overallen. Upplevde du benen väldigt långa? Enl tjejen i affären så är modellen den samma i år och att sonen troligtvis ändrat sina proportioner sedan förra året. Blir att prova polarns när de kommer och hoppas de är lite längre och bredare i överkroppen då jag misstänker att Molos var för smal och kort i år. Vilketfall så vågar jag inte nätshoppa
    nä nätshoppa är lite svårt. nä alltså jag tyckte overallen satt bra, när vinterkängorna kom på så blev det super.
  • mortillsju

Hej alla i tråden!

I år vill jag ha Molos vinterkläder till sonen. Ni som sett dem, finns jackor utan resår nedtill?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17