• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-08-28 22:21:04 följande:
    Ooh, vilken var det? För att inte tala om alla sponsorer finnarna har!
    Bil nr 110, stod som tredje efter mästarklassen, Röd, Våxtorp....

Ja fy alltså! Vi sa de igår, alla sponsrade bilar borde tävla i en egen klass så "vanligt" folk hade haft en chans
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Busbellan
    WTF skrev 2011-08-28 22:22:25 följande:
    Jag har sett en svart med gröna stjärnor, den hade varit fin som rånis.
    lillronya skrev 2011-08-28 22:20:06 följande:
    Hummel har egna rånarluvor. Tror det finns marinblå med limegröna pilar.
    Hmm var såg jag det?
    Ja, vart såg du den?! Den hade ju varit toppen!
    Ja, just det den fanns ju också, är ganska säker på att jag sett den som rånis nånstans.
    Denna är ju fin också

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=70873
    Mamma till Nora, August och Ella
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-08-28 22:22:44 följande:
    Bil nr 110, stod som tredje efter mästarklassen, Röd, Våxtorp....

Ja fy alltså! Vi sa de igår, alla sponsrade bilar borde tävla i en egen klass så "vanligt" folk hade haft en chans
    Haha, ja vi pratade om att sätta en skylt framför vår bil med texten "Våra sponsorer" och sedan resten blankt men vi kom på det lite försent,men nästa år så!

Så, nog OT för ikväll!Flört 
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-08-28 22:29:03 följande:
    Haha, ja vi pratade om att sätta en skylt framför vår bil med texten "Våra sponsorer" och sedan resten blankt men vi kom på det lite försent,men nästa år så!

Så, nog OT för ikväll!Flört 
    Vilken bil var er då!? *Nyfiken*
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-08-28 22:34:50 följande:
    Smokey and the bandit, nr 4.
    Din man de!? Drömmer Att hamna in mästarklassen utan sponsorer är stort! GRATTIS! Som väl är Har min man inte dragit sitt yrke till den spettsen än och är "bara" anställd.... fast med egen bil. Lite komplicerat men jag är glad sålänge som vi slipper stå på några papper. Man vet ju aldrig inom denna branch...
  • WTF

Nej, det är min bror men jag jobbar för honom. Jag körde bilen några månader innan jag fick barn när vi var "mellan två chaufförer"men när det var en månad kvar till BF kom jag knappt upp på trailern längre och jag fick hänga över ratten för att kunna andas då ungen tryckte på lungorna när jag satt vanligt!Cool Då gick jag hem och har varit hemma sedan dess, börjar jobba nästa vecka igenRynkar på näsan, dock inte som chaufför av den. 

Min man har inte ens C-kort,men han är med som putspojke!Skrattande 

Men tack, jag är bra stolt! 

• MatteG

Hej!

Lat som man är orkar jag inte läsa heeeela tråden utan frågar direkt nu istället: Någon som vet hur Molos babyklänningar är? Har en dotter som drar någonstans mellan 92-98 i tröjor. Kan jag köpa stlk 92 i deras babyklänningar då? Jag tänker mest så att inte ärmarna blir för korta. Dottern är en smalis så på bredden blir det aldrig några problem. Det skiljer ju lite pengamässigt så att köpa babystorlekarna är alltid trevligt

• Lilla Ego 07
    MatteG skrev 2011-08-30 09:22:45 följande:
    Hej!

Lat som man är orkar jag inte läsa heeeela tråden utan frågar direkt nu istället: Någon som vet hur Molos babyklänningar är? Har en dotter som drar någonstans mellan 92-98 i tröjor. Kan jag köpa stlk 92 i deras babyklänningar då? Jag tänker mest så att inte ärmarna blir för korta. Dottern är en smalis så på bredden blir det aldrig några problem. Det skiljer ju lite pengamässigt så att köpa babystorlekarna är alltid trevligt

Jag har stl 86 av höstens kollektion till min dotter som är 85-86cm just nu. Den kommer hon kunna ha ett tag till. Har hört att juniorstorlekarna är mindre än baby och egentligen sitter mycket bättre, inte lika breda så att säga. Tror absolut att du kan ha stl 92 iaf.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17