• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • MatteG

Åh så fin, beställde själv lite därifrån bl a en discoklänning från Molo som äntligen kom i långärmat. Dottern och jag har väntat i evigheter om man får tro henne

• Loppan boppan
    MatteG skrev 2011-08-30 16:15:13 följande:
    Åh så fin, beställde själv lite därifrån bl a en discoklänning från Molo som äntligen kom i långärmat. Dottern och jag har väntat i evigheter om man får tro henne

Vill ha den oxå men 500 spänn för en klänning är för mkt
  • Dolphin

Vilka vintervantar är bäst och smidigast från Molo, de med långt eller kort skaft? Sonen som ska ha dom är 2,5 år.
    Funderar på om de med långt skaft blir krångliga att ta på honom och få dom att sitta fast och rätt...? Men samtidigt så håller väl kanske de snö ute bättre än de korta...eller? Han har även Molo overallen han ska ha till.

• Mawe123
    Dolphin skrev 2011-08-31 09:36:26 följande:
    Vilka vintervantar är bäst och smidigast från Molo, de med långt eller kort skaft? Sonen som ska ha dom är 2,5 år.
    Funderar på om de med långt skaft blir krångliga att ta på honom och få dom att sitta fast och rätt...? Men samtidigt så håller väl kanske de snö ute bättre än de korta...eller? Han har även Molo overallen han ska ha till.
    Vi har de långa och gillar den modellen bättre än de korta, dock tycker jag att Mini A Ture handskarna är mycket varmare, och kommer att köra på dem i vinter - de med stjärna utan dragkedja, de är mina favvosar :)
    Har hestra handskar med ullvante i som reserv - de är också supervarma.
    William 000213, Lowe 070712
  • Tessie2022

Är det någon här som vet hur Hummels vantar är i storlek? Sonen hade storlek 3 på sina reima vantar sen förra året och de passar bra även nu.. Tror ni han ska ha 3 i hummelvantarna oxå (ska beställa så jag kan tyvärr inte prova Rynkar på näsan..)?

Tacksam för svar då jag aldrig haft Hummel tidigare...  

• MejaKiZnic
    Tessie2022 skrev 2011-08-31 16:29:21 följande:
    Är det någon här som vet hur Hummels vantar är i storlek? Sonen hade storlek 3 på sina reima vantar sen förra året och de passar bra även nu.. Tror ni han ska ha 3 i hummelvantarna oxå (ska beställa så jag kan tyvärr inte prova Rynkar på näsan..)?

Tacksam för svar då jag aldrig haft Hummel tidigare...  
    Jag gillade våra vantar som kom med i overallen, men tösen var liten så jag har svårt att veta ut smidiga de är..Obestämd

Vad har hänt med Tradera och Molo...1 krona för en klänning i aquaflower Kräks dem är ju inte så vanliga Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • Ms Kanga

Är det någon som har testat Molos kängor? Är de tillräckligt varma för vintern eller är det istället för en fodrad gummistövel?

Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Busbellan
    Ms Ms Kanga skrev 2011-09-01 22:16:37 följande:
    Är det någon som har testat Molos kängor? Är de tillräckligt varma för vintern eller är det istället för en fodrad gummistövel?
    Tror inte de funnits innan så det är nog ingen som provat dem än
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17